צילום: F.C Barcelona

סבסוד נוסף לתושבי חולון: התושבים ישלמו 59 שקל בלבד לתערוכת בארסה

התערוכה תתקיים בתאריכים 31.8-15.7 בהיכל טוטו חולון. ראש העיר מוטי ששון: "בימים אלה חשוב לנו לשמח את המשפחות החולוניות ולאפשר להן ליהנות מחוויית קיץ מיוחדת במחיר נוח ליד הבית"

פורסם בתאריך: 12.7.21 08:33

לאחר שעיריית חולון סבסדה את מחירי הכניסה לנופשונית ואת הקייטנות לילדי העיר, היא תסבסד לתושבים גם את הכניסה לתערוכה הבינלאומית בארסה, שתוצג בבכורה עולמית בהיכל טוטו חולון על ידי מועדון הכדורגל ברצלונה. תושבי חולון ישלמו 59 שקל בלבד לכרטיס (המחיר לקהל הרחב 139 שקל) ויוכלו לרכוש עד ארבעה כרטיסים לתושב. הכרטיסים יימסרו בקופת התערוכה בלבד, כנגד הצגת תעודת זהות שמעידה על כתובת מגורים בחולון (ת"ז אחת לכל הזמנה). מספר הכרטיסים מוגבל וכל הקודם זוכה.



להזמנת כרטיסים לחצו כאן.   (הקישור מופיע גם באתר העירוני ובדף הפייסבוק העירוני).

מועדון הכדורגל ברצלונה משיק תערוכה אינטראקטיבית חדשנית, לראשונה בהיסטוריה שלו, שתוצג בערים מרכזיות בעולם. התערוכה בחרה להביא את חוויית המועדון הכדורגל והקמפ נואו לחולון, והביקור בה ידמה מסע של ילד שמצטרף אל "לה מאסיה"' (אקדמיית הצעירים של הקבוצה), מהרגע שהוא מופיע לראשונה במדי ברצלונה דרך פריטי אספנות, גביעים ומדים שהכוכבים הגדולים לבשו בגאווה, עד הפיכתו לשחקן בקבוצה יחד עם הכוכבים הגדולים ביותר, כמו ליאו מסי. המיצג ייפרס על שטח של כ-1,500 מטר ויכלול מסלול שמורכב מ-8 חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית וייחודית, שהותאמה במיוחד לצורכי התערוכה. כן, יופעל בתערוכה חלל אינטראקטיבי שבו יוכלו המבקרים לבעוט, להתמסר ואף "לעלות" על הדשא בקמפ נואו, לשמוע את קריאות הקהל ביציעים ולהרגיש כמו שחקנים אמיתיים בקבוצה, רגע לפני משחק חשוב. הפעילות תתקיים תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות, שיהיו נכונות למועד הביקור.

ז'ואן לאפורטה, נשיא מועדון הכדורגל ברצלונה: "באמצעות התערוכה והודות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר שבה, יוכלו אוהדי הקבוצה וחובבי כדורגל ברחבי העולם להיכנס ולקחת חלק בעולם המרגש של בארסה ולהכיר את כל מה שהפך אותנו למועדון ייחודי. זהו שלב נוסף בתוכנית שלנו להתקרב לאוהדי המועדון, במיוחד בתקופה בה אנו חיים".

על הבאת התערוכה לישראל ועל ההפקה אחראיות חברת שטראוס הפקות (ארה"ב-ישראל), קבוצת הפורום, קבוצת בלוסטון וחברת הדרן. התערוכה בתמיכת שגרירות ספרד בישראל.

לאתר התערוכה הרשמי לחצו כאן
התערוכה תוצג בהיכל טוטו חולון הגדול והממוזג שבמתחם לה-פארק (שד' ירושלים 220, חולון), בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במקום חנייה חופשית.

צילום: F.C Barcelona



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר