השילוש הקדוש: בירות, אוכל טוב ומוזיקה אירית

באוסקר ויילד השיקו מנות חדשות ומסקרנות. ויש גם ברזי בירה המון חיוכים ותודעת שירות נפלאה

פורסם בתאריך: 27.8.21 04:52

האוסקר ווילד בחולון, הממוקם במתחם עזיראלי בעיר, הוא פאב אירי על כל מה שמשתמע מכך. בעיצוב, בנראות במוזיקה החיה שבוקעת מהרמקולים שמפוזרים ברחבי הפאב, בסוגי הבירות ואפילו באוכל ובחיוכים של המלצרים שמזכירים לעיתים את האירים החייכניים.



כעת, בפאב/מסעדה מגוון מנות חדשות שלא היו מביישות מסעדת טובה. האוסקר שהפך לשם נרדף לחוויית בילוי ייחודית באזור, מציע לצד עשרות סוגי בירות ואלכוהול איכותי גם תפריט חדש עשיר ומגוון, בין המנות החדשות לפתיחה: קרפצ'יו סלמון בעישון עדין ובמנות המחודשות החציל בלאדי שרוף, והכבד קצוץ. גם כריכים חדשים יש בתפריט: כריך רובן, בורגר טלה ומנה מחודשת: הטריפל בורגר. כמו כן נוספו 2 סלטים חדשים לתפריט סלט קיסר וסלט פטוש.

בעיקריות ניתן למצוא מנה חדשה סטייק פילה 200 גרם ציפ'ס צ'ימצ'ורי ובמחודשות את הנקניקיות מרגז – עגבניות, פלפלים ובצלים צרובים וצ'ימצ'ורי, וחרבות פרגית אירית -שיפודי פרגיות בתיבול סומאק סילאן ולימון ועוד ועוד. גם על הטבעוניים חושבים באוסקר ווילד בחולון ומציעים בורגר טבעוני עסיסי עשוי מחלבון אפונה פטריות וקישואים מוקפצים על הפלנצה.

הבר של אוסקר ווילד, התחדש גם הוא, השנה ושודרג במערכת מזיגה, בטכנולוגיה חדישה, המעניקה ללקוחות חווית בירה מדויקת המשלבת טעם, טריות וטמפרטורה מושלמים לכ-20 סוגי בירות מהחבית.

ואם תהיתם, במקום מציעים גם מגוון סוגי אלכוהול משובח כולל קוקטיילים נועזים וויסקי משובח. מעבר לזה, תמצאו את המנות המוכרות והאהובות שתמיד כייף לאכול במקום ובגזרת הקינוחים ניתן למצוא קראק פאי מושלם.

צילומים: אפיק גבאי

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר