בית ספר בחולון

"המורה שלחה את כולנו לבידוד"

את פתיחת שנת הלימודים העבירו תלמידי בית ספר "שמיר" בבית.הסיבה: מורה שהתגלתה חיובית לנגיף ושלחה את את הילדים לבידוד. "זה פשוט אבסורד" אומרים ההורים

פורסם בתאריך: 2.9.21 08:15

"אנחנו לא יודעים מה לעשות, עכשיו הילדים בבידוד ואנחנו איתם, רק כי המורה לא חיכתה לתוצאות ופשוט בחרה להגיע לבית הספר ולהוות סכנה ממשית לכל הילדים בבית הספר" כך אומרת אם לילדה בבית הספר "שמיר" בחולון, שהחל מאתמול (רביעי) נאלצה להיכנס לבידוד ילד עם עשרות תלמידים מבית הספר.



תחילתו של הסיפור אתמול (רביעי) בזמן שבמערכת החינוך העירונית התהדרו בתמונות מרהיבות של פתיחת שנת הלימודים, בבית הספר "שמיר" הייתה תכונה רבה לקראת פתיחת שנת הלימודים הנוכחית, אלא שההתרגשות נמהלה בעצבים, שכן, כבר בשעה 10.00 בבוקר נקראו ההורים לקחת את הילדים לבידוד מיידי. הסיבה: אחת המורות שנחשפה לחולה מאומת עשתה שתי בדיקות בהן היא קיבלה תשובה שלילית, אלא שאז היא עשתה בדיקה אחת נוספת וקיבלה את התוצאה במהלך יום הלימודים, או אז גילתה כי היא חיובית לנגיף.

"זה ממש חוסר אחריות, של העיריה של משרד החינוך ואפילו של בית הספר, הילדים הנרגשים שהגיעו לבית הספר נאלצו לחזור לבידוד ואנחנו איתם ובגלל מה? כי המורה לא חיכתה לתוצאות הבדיקה  והחליטה שלא להתחשב בסביבת העבודה שלה".אומרת אם נוספת ומוסיפה "זה פשוט הפך לאבסורד, אותנו מחייבים לעשות בדיקות לילדים, מציעים חיסונים באמתלה שמדובר בהתחשבות בסביבה והמורות עושות מה שהן רוצות ופשוט גורמות נזק מיותר לכל התלמידים ההורים והמורים מסביב".

גורם המעורה בפרטים ציין כי "המורה הייתה מחוסנת,לא היו לה תסמינים והיא מחשפה לחולה מאומת. למרות שלא היתה חייבת להיבדק או להיכנס לבידוד על פי ההנחיות של משרד הבריאות, היא החליטה בכל זאת להיבדק. משלא קיבלה את תוצאות הבדיקה שעשתה, עשתה 2 בדיקות ביתיות ואז גילתה שהיא חיובית"

התלמידים שהחל מאתמול נכנסו לבידוד, יאלצו להעביר את הימים הראשונים של השנה בזום, והם יצטרפו ל-55.390 תלמידים שכבר נמצאים בבידוד.

מעיריית חולון לא נמסרה תגובה

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר