אילנית לוי לפרויקט המסכה - צלם עידו לביא
אילנית לוי לפרויקט המסכה - צלם עידו לביא

מגלות את עצמן

תערוכה חדשה של צלם האופנה והפוטותרפיסט עדו לביא תפתח את העונה הישראלית לעיצוב, בחולון

פורסם בתאריך: 12.9.21 10:39

"פרוייקט המסכה" היא תערוכה חדשה במוזיאון העיצוב החולון שמביאה אל עדשת המצלמה של הצלם עידו לביא את נטלי דדון לצד אילנית לוי ויש גם מסר מאחורי הרעיון



במהלך הפרויקט שנמשך שנתיים צילם עידו לביא את הנשים לאחר שכיסה את פניהן המוכרות במסכת  גבס יצוק.על ידי "נטרול" היופי והייצוגיות של המצולמות, ביקש לביא לבחון מה קורה להן כשהן פוגשות את המצלמה שלו וכיצד מגולמים האישיות והיופי שלהן בפנים המכוסות לגמרי -אף, עיניים, פה ועד קו הסנטר והלסת.

כיסוי הפנים המלא, המסתיר באופן מוחלט את "כרטיס הביקור" של נשים אלו, אפשר לו לבחון מחדש גם את מערכת היחסים של המצולמות עם עצמן ועם הקהל שצופה בהן בדרך כלל באמצעות הצלם והמצלמה המשמשים כסוכנים של אסתטיקה ויופי.

בתערוכה יוצגו הצילומים והמסכות עצמן והיא תפגיש את הצופה עם המצולמות באמצעות תיעוד של כל אחד משלבי הטקס כשהוא נכנס למרחב שבין הצלם למצולמות, ועובר תהליך של חקירה, תהייה וגילוי.

בין המצולמות: אילנה שושן, אילנית לוי, אגם רוטברג, אסתי גינזבורג, גלית גוטמן, טהוניה, יאנה גור, יעל גולדמן, יעל רייך, יערה בנבנישתי, ירדן הראל, מיקי ממון, מלי לוי, מלני פרס, מעיין קרת, מרים רות, נועם פרוסט, נורית גורדון, נטלי דדון, עמית מכטינגר, קטיה גאלי, קרן מיכאלי, רונית יודקביץ, ריי שגב, שביט ויזל, שון לוי, שירז טל, שירי בן ארי, שירלי בוגנים, שלי גפני, שרון גניש ועוד.

אוצרת התערוכה היא דנה גורדון היא תוצג בגלריה מאירוב והפתיחה תערך ב19.10.21 ותסגר ב- 31.1.22

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר