צילום: דוברות כיבוי והצלה חולון
צילום: דוברות כיבוי והצלה חולון

"ברגע אחד קרס כל העולם שלנו"

התושבים לא קיבלו פיתרון ואזרחים התנדבו לעזור. תושבי הבנין בסרלין זועמים על התנהלות העיריה ומתחננים לסידור קבוע

פורסם בתאריך: 13.9.21 12:43

דיירי רחוב סרלין בחולון זועמים, רגע אחרי קריסת הבניין הם גילו שנותרו בלי כל, לא ברכוש ובעיקר לא עם מענה של העיריה או מי מגורמיה.



"ברגע אחד קרס כל העולם שלנו" אומרת ל"השקמה חולון" ערנית מונטיליו, תושבת הבניין. "הבניין היה בן כמה עשרות שנים אבל מעולם לא הגענו למצב שבו תושבים לא יכלו לצאת מהדירות, וכשזה קרה בשבת הבנו שהמצב חמור" היא מסבירה ומוסיפה "פינו אותנו בלי שום פיתרון זמני או קבוע, ובערב שבת קיבלנו טלפונים מהרווחה שמסבירים לנו שאנחנו אמורים למצוא לעצמנו פיתרון".

ואז מה קרה?

"חלקנו הלכנו לחברים או למשפחה אבל לא כולם מצאו פיתרון וההצעה שניתנה לנו הייתה לישון במקלט מעופש או לקחת מלון בבת ים בעלות של 400 שקל ללילה על חשבוננו כמובן מבלי להסביר כמה זמן זה עתיד לקחת ואם אי פעם נחזור לדירות"

הספקתם לקחת משהו?

"שום דבר. הפינוי היה מיידי, אז אמנם אנחנו חיים ברוך השם, אבל אין לנו חיים. יש לי שלושה ילדים קטנים מבולבלים, שלא ממש מבינים מה קורה ורק יודעים שאין להם לאן לחזור. רוב הדיירים בבניין לא יכולים להרשות לעצמם פיתרון חלופי שעולה כסף ורובנו לא היינו מבוטחים ברכוש מה שאומר שאין לנו כל כך למי לפנות"

ראית את תגובת ראש העיר, מה את חושבת על זה?

"הוא פשוט מנותק. יושבים פה עשרות משפחות בלי מענה, בלי תשובות, זה לא שמחר בבוקר יוקם בניין חדש על חורבות זה שקרס ונחזור לחיים נורמלים. ממחלקת הרווחה אמנם התקשרו אתמול אחרי קריסת הבניין לשאול אם אנחנו מסודרים אבל לא הציעו שום פיתרון מעשי וניכר שזה היה רק כדי לסמן וי. מאידך הרבה אנשים טובים הציעו עזרה וזה מחמם את הלב.לעירייה  יש עוד הרבה מה ללמוד מזה".

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה והיא תפורסם לכשתתקבל

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר