תושבי רחוב סרלין
תושבי רחוב סרלין

תושבי הבניין בסרלין: "ראש העיר מנותק ממה שקורה בעיר"

התושבים שהגיעו לבניין העיריה פגשו בראש העיר שלטענתם התעלם מהם. מהעיריה נמסר "שירותי הרווחה של העירייה נמצאים בקשר שוטף עם הדיירים ומסייעים להם בצרכים שונים פרטניים כגון מענה רגשי, סיוע כלכלי ועוד"

פורסם בתאריך: 12.10.21 07:55

"אני גרה אצל אחותי, בעלי גר אצל האחים שלו ואין לנו שום פיתרון באופק ולראש העיר נראה שבכלל לא אכפת מהמצב הזה" כך אומרת ל"השקמה חולון" תושבת רחוב סרלין שביתה נהרס שביחד עם תושבים נוספים הגיעה אתמול (שני) לבניין העיריה על מנת להפגין את כאבם.



"אנחנו לא יודעים כבר מה לעשות, פשוט נואשנו" אומרת תושבת הבניין ומסבירה "הבטיחו לנו סיוע, העיריה יצאה בהודעות פומפוזיות על מענקים וכספים שיעבירו לתושבים וכבר חודש אנחנו חיים במקלטים,מתארחים אצל משפחות וחלק מהדיירים גם ישנים ברחוב כי אין לאף אחד פיתרון" היא אומרת ומוסיפה "היו בבנין שלנו אנשים עם נכויות, ילדים אוטיסטים ואנשים קשי יום ומה נראה לך שהם עושים עכשיו? אף קבלן לא מוכן לתת לנו דירות כי הוא חושש שאין לנו את היכולת לשלם על הדירה ואנחנו בנתיים נודדים בין בתים". היא מסכמת.

ביום שני השבוןע התאגדו כמה תושבים והגיעו לבניין העיריה על מנת לנסות ולדבר עם ראש העיר בכניסה לבניין. "הוא התייחס אלינו כמו לזבובים טורדניים,ופשוט סילק אותנו בהינף עד תוך כדי שהוא ממלמל "העיריה עושה מעל ומעבר"- אני רוצה לראות אותו אומר את הדברים האלה לילדים שלי שכבר חודש נודדים בין בתים כי אפילו שולחן לעשות שיעורים אין להם. הוא פשוט מנותק ממה שקורה פה עם התושבים שהצביעו לו ועכשיו עושים מסלול מחדש".

 

מעירית חולון נמסר בתגובה: "עיריית חולון מודעת לקשיים של התושבים ואולם למרות הסיכום בין שר השיכון זאב אלקין וראש עיריית חולון מוטי ששון, לפיו יעביר משרד השיכון מיליון ש"ח לטובת הוצאות תכנון הבניינים ושכירות  לדיירים לתקופה מוגבלת, הודיע, לצערנו, משרד השיכון כי יש קושי משפטי להעברת הכספים והנושא נמצא בטיפול בעדיפות גבוהה מול משרד הפנים למציאת פתרון.  יצוין, כי עיריית חולון סייעה לתושבים באירוח בבתי מלון עד סוף תקופת החגים והעניקה 5000 ש"ח לכל משפחה. שירותי הרווחה של העירייה נמצאים בקשר שוטף עם הדיירים ומסייעים להם בצרכים שונים פרטניים כגון מענה רגשי, סיוע כלכלי ועוד".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר