הולכים על חולון נקייה

עיריית חולון יוצאת החודש בקמפיין נרחב לעידוד התושבים לאסוף את צואת כלביהם במקביל להגברת האכיפה ולחלוקת ערכות איסוף

פורסם בתאריך: 1.11.21 09:16

אחד הדברים הכי מרגיזים זה להיתקל במה שמשאיר אחריו הכלב על המדרכה או בגן הציבורי. מדובר לא רק  במפגע אסתטי, שמדיף ריח רע ומסכן את בריאות הציבור, אלא גם בעבירה שהקנס עליה לפי חוק העזר העירוני הוא 730 שקל.



תחת הכותרת "זה בידיים שלך או ברגליים של כולנו", החלה אתמול (ראשון) העירייה בקמפיין רחב, שיבוא לידי ביטוי על גבי שלטי החוצות, מעטפת הארנונה, באתר העירוני וברשתות החברתיות העירוניות. הקמפיין יצטרף לאכיפה מוגברת של החוק במקביל לחלוקת ערכות ממותגות לאיסוף צואת כלבים, שכוללות מתקן ובו מארז שקיות. פעילות זו מצטרפת לשיח שהתקיים מדי שבוע בחודש החולף בגינות הכלבים בעיר בין עשרות תושבים שהגיעו עם כלביהם לבין הווטרינרים העירוניים וכמובן, לאכיפת הנושא במהלך כל השנה.

בשנת 2021 רשם אגף הפיקוח והשיטור העירוני מאות דוחות בנושא חובת איסוף צואת כלבים וכנגד כלבים מסוכנים ובעלי חיים משוטטים. מדובר בעלייה של 96% בדוחות בגין אי איסוף צואת כלבים ועלייה של 28% בגין כלבים שנמצאו משוטטים ללא השגחה ביחס לשנה הקודמת. צוותים של הפיקוח העירוני אכפו זאת ברחבי העיר תוך התמקדות בגינות ציבוריות ובמוקדים שבהם התקבלו תלונות רבות במיוחד על צואת כלבים. יצוין, כי במוקד העירוני נרשמו השנה 960 פניות בנושא אי איסוף צואת כלבים, כאשר המספר הגבוה ביותר של תלונות הגיע מתושבים בקריית שרת ובקריית אילון.

ד"ר ויקטור חדד, הווטרינר העירוני: "צואת כלבים עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים, שגדלים בצואת הכלבים ועלולים לגרום למחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות). בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איצקו

    הגיע הזמן
    למה אין עקיפה בנושא ברחוב קרית שמונה פינת מטולה
    זוועה מה שקורה המון כלבים מחרבנים לבעליהם לא מעניין
    איפה הפיקוח העירוני ?

  2. חלמאות

    למה אין עקיפה בנושא של הפיקוח העירוני ברחוב קריית שמונה פינת מטולה בשעות הבוקר 05:30- 06:30
    מזמין את ראש העיר להגיע ולראות

  3. וורן

    יש לקנוס את בעלי הכלבים משמעותית לפזר שלטים בכול העיר על הקנ,ות הכבדים בתל גיבורים בגנים הציבוריים בעורף של ר"ח אצ"ל בטיילת מאחורי בינינים 44-48 בכול ארגזי החול של הילדים צואת כלבים להפעיל את הפיקוח גם באמצעות מצלמות נמאס מצואת הכלבים בכול מקום

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זוועה מה שהולך בחולון .
    הרחובות מלוכלכים ברמה מחרידה.
    גם מצואה של כלבים וגם מזבל ברחובות .
    הריח של הצואה באוויר ,אי אפשר ללכת ברחוב .
    בשבת הלכנו ברחוב חנקין והסתדרות וזה בלתי אפשרי ללכת . העיקר מכלים את הארנונה בעוד 5% .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר