בשיטת המקל והגזר

בשבועיים האחרונים נרשמו 106 דוחות ברחבי העיר הנוגעים לכלבים.מנגד, נצפו מעל 500 תושבים שאספו את צואת כלביהם כנדרש וקיבלו מהמפקחים ערכות לאיסוף צואה

פורסם בתאריך: 15.11.21 14:11

מזה כשבועיים שאגף הפיקוח והשיטור העירוני פועל בצורה מוגברת ברחובות העיר ובגינות באכיפה ובהסברה בנושא איסוף צואת כלבים במרחב הציבורי. עד כה נרשמו 106 דוחות הנוגעים לכלבים (צואת כלבים, כלב ללא רישיון וכלב משוטט) ומנגד נצפו מעל 500 תושבים אשר אספו את הצואה כנדרש ולחלקם ניתנו ערכות ממותגות לאיסוף צואת כלבים, שכוללות מתקן ובו מארז שקיות.



האכיפה המוגברת והסיורים הינם חלק מקמפיין נרחב שבו החלה העירייה לפני שבועיים תחת הכותרת "זה בידיים שלך או ברגליים של כולנו", שבא לידי ביטוי על גבי שלטי החוצות, מעטפת הארנונה, באתר העירוני וברשתות החברתיות העירוניות. בנוסף, התקיימו בחודש שעבר שיחות בגינות הכלבים בעיר בין עשרות תושבים שהגיעו עם כלביהם לבין הווטרינרים העירוניים והתושבים קיבלו מידע בכל נושא הנוגע לכלבים, לרבות הסכנות שבהשארת צואה במרחב הציבורי.

ד"ר ויקטור חדד, הווטרינר העירוני: "צואת כלבים עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים, שגדלים בצואת הכלבים ועלולים לגרום למחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות). בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

האכיפה המוגברת תימשך ועיריית חולון קוראת לבעלי הכלבים בעיר לקיים את הוראות החוק, למנוע מעצמם תשלום קנסות מיותרים וכמובן, להתחשב באיכות חיי התושבים ובבריאותם.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר