ניפגש במוזיאון

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון מציגים:שבוע אירועים בנושא חדשנות בטקסטיל וטכנולוגיות לבישות

פורסם בתאריך: 17.11.21 04:59

ספריית החומרים ע"ש אהרון פיינר עדן במוזיאון העיצוב חולון מקיימת שבוע ייחודי ומלא יצירה "איך תופרים עתיד?". בין התאריכים 29-23 בנובמבר תקיים ספריית החומרים ע"ש אהרון פיינר עדן שבוע אירועים המביטים אל העתיד של החומר הקרוב והמשמעותי ביותר עבורנו – הטקסטיל. שבוע האירועים "איך תופרים עתיד?" נערך בצמידות לתערוכה "הנשף" שאצרה יערה קידר במוזיאון העיצוב חולון, ולרגל נעילת התערוכה בינואר 2022.



שבוע האירועים יכלול כמה אירועים:  התערוכה "חוטי מחשבה" של בוגרי פקולטות לעיצוב ולהנדסה, שבוחנים את הבגד דרך חדשנות טכנולוגית (כולל סיור מודרך בתערוכה). שיחה בין יערה קידר לטרנדולוגית עדי יופה / ההיסטוריה של העתיד על  עתיד תרבות הצריכה ועל ההשפעה של ה"מטא-וורס" על חוש המגע.

הרצאה: עידית ברק/תוכן זה השחור החדש – הכרזתו של מארק צוקרברג על ״מטא״ הציפה שאלות רבות לגבי החומרים החדשים שבאמצעותם נעצב בעתיד, שיתנהל ככה"נ במרחב הדיגיטלי. עידית ברק תעסוק בשאלה האם דווקא מתוך ההקצנה הדיגיטלית, נחזור לחוות את העולם הפיזי בצורה בלתי אמצעית?

הרצאה: האדריכלית איילת כרמון SUPER FABRICS על בדים חכמים בעלי ״כוחות־על״ בחזית המחקר העכשווי.

 סדנה:  Master Class עם שחר ליבנה | תכשיטים ביולוגיים – Growing Crystals שחר ליבנה תעביר סדנה ייחודית וראשונה מסוגה על גידול קריסטלים ושימוש בחומרים ביולוגיים בתעשיית האופנה והתכשיטים, זאת לאחר שהשיקה לאחרונה קולקציית תכשיטים בשיתוף בית האופנה העולמי Balenciaga לסתיו 2021.

כיתת אומן עם דנה כהן | כיוון הסיבים: אמנות המיחדוש בטקסטיל מעצבת האופנה דנה כהן תסקור בהרצאתה את השינויים החלים על חומר הגלם המשמעותי ביותר בתעשיית האופנה – הטקסטיל.

יש לרכוש כרטיסים מראש, מספר המקומות מוגבל. ניתן לרכוש כרטיסים באתר מוזיאון העיצוב חולון:

https://www.futureoftextile.com

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר