אומרים לא לאלימות

יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים צוין אמש בחולון באירוע עירוני מרכזי

פורסם בתאריך: 22.11.21 15:08

לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים, שיצוין השבוע, קיימה עיריית חולון בתיאטרון חולון אירוע עירוני מרכזי, במעמד ראש העיר מוטי ששון.



ששון ומנהלת המחלקה לקידום מעמד האישה בעירייה, רמה אליקים, נשאו דברים, והקהל הרב צפה בהצגה "גבירתי ראש הממשלה" וכן לקח חלק בפאנל שנערך בהשתתפות השחקנים. למשתתפים הוענקו מסכות פנים עם הכיתוב "אלימות זו גם מגפה", שנבחר ללוות את האירועים בחולון השנה, כתזכורת לאחריות האישית והמחויבות החברתית של כל אחת ואחד מאיתנו לעצור את האלימות.

מוטי ששון: "לנו כקהילה יש אחריות רבה ואנחנו חייבים לפקוח עיניים ולפתוח אוזניים, להיות קשובים ורגישים ובעיקר עירניים לכל סימן של מצוקה, על מנת לעצור את הרצח הבא. אל תהססו לפנות למשטרה ולעירייה לשם התייעצות וקבלת עזרה מגורמי המקצוע".

העירייה, בשיתוף רשת קהילה ופנאי, מקיימות החודש שורת אירועים ופעילויות בנושא. פרטים מלאים על כך מצויים באתר העירוני. בנוסף, מפעילה העירייה לאורך כל השנה תוכניות מניעה בקרב בני הנוער, דוגמת: זיהוי נורות אדומות וחינוך לזוגיות בריאה, מעלה את המודעות לנושא באמצעות סדנאות ופעולות הסברה שונות ועוד. כמו כן, מפעיל מינהל הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה את המרכז לטיפול באלימות במשפחה, שמעניק מענים פרטניים וקבוצתיים ועוד, ניתן לפנות למרכז בטל' 03-5025700.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר