מדייטון אוהיו לחולון

מנהלת מועצת קשרי הקהילה היהודית בדייטון, העיר התאומה לחולון, ערכה ביקור בעיר שהתמקד בנושאי ילדים וחינוך

פורסם בתאריך: 23.11.21 06:52

לאחרונה התארחה בחולון הגב' מארסי פאול מהעיר התאומה דייטון אוהיו שבארה"ב, אשר מכהנת כמנהלת מועצת קשרי הקהילה היהודית בעיר. במפגש שנערך עמה בלשכתו של ראש העיר מוטי ששון, סוכם על שיתופי פעולה בנושאי חינוך, ביצירת מעגלי נשים ממדינות שונות ועוד.



מנהלת קשרי החוץ ותיירות בעיריית חולון שירן יעקבי ליוותה את הגב' פאול בסיורה בבית החולים וולפסון, שם היא נחשפה לבניין החדש של בית החולים לילדים,
שבו מאושפזים עשרות ילדים ממדינות עולם שלישי כגון: קניה, קונגו, אריתריאה ועוד. הילדים מגיעים לארץ באמצעות עמותת "הצל ליבו של ילד" ומנותחים בבית החולים.
בהמשך הגיעה האורחת לבית העמותה, שמעה הסברים מפי תמר שפירא, מנהלת יחסי הציבור והיחסים הבינלאומיים של העמותה, והתפעלה מהנתינה, מהחום ומהאהבה שמקבלים הילדים במקום.

במסגרת הביקור, שהתמקד בעיקר בנושאי חינוך, נפגשה האורחת עם מנהלת אגף גני ילדים גילה יצחקי ועם איריס גרנות, מנהלת מרכז טיפ-טף לגיל הרך שסיפרה לפאול על הפעילות המיוחדת במקום וסיירה במוזאון הילדים. הביקור נחתם בתערוכת ה"נשף" שבמוזאון העיצוב.ובתוך כך, סיור וירטואלי בתערוכת "הנשף" נערך לנציגי הערים התאומות של חולון בסין, בדרום קוריאה, בגרמניה, בצרפת ובארה"ב. בשל הפרשי השעות, נערך הסיור בתערוכה בשני סבבים.ראש העיר מוטי ששון בירך את הנוכחים ואיחל לכולם שהקורונה תחלוף ותאפשר להיפגש פנים מול פנים ולחדש את חילופי משלחות הנוער בין הערים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר