לאור הגידול במספר התלמידים בחולון: שני בתי ספר חדשים ייפתחו בשנת הלימודים הבאה

בית ספר יסודי ייפתח בקריית אילון וחטיבת ביניים תיפתח בשלב הראשון במבנה בי"ס חנקין לשעבר

פורסם בתאריך: 12.12.21 07:52

כמענה לגידול במספר התלמידים במערכת החינוך העירונית, ייפתחו בשנת הלימודים תשע"ג שני בתי ספר חדשים בעיר. ברח' נעמי שמר בקריית אילון הולך ומוקם מבנה חדש לבית ספר יסודי חדש בן 24 כיתות. בית הספר יחל כבית ספר צומח כאשר בשנה הבאה ילמדו בו רק כיתות א' ובכל שנה תצטרף שכבה נוספת.



במבנה של בי"ס חנקין לשעבר ברח' חנקין 109 תיפתח חטיבת ביניים צומחת חדשה כחלק מבית ספר שש שנתי לכיתות  ז'-י"ב, ובשנת הלימודים הבאה ילמדו בה רק תלמידי כיתות ז' שיגיעו מבתי הספר ביאליק וגולדטק.  המבנה של חנקין לשעבר ישמש את בית הספר החדש רק בשלב הראשון והוא יותאם לצרכים העדכניים הנדרשים לחטיבת הביניים. בשלב השני, ייבנה מבנה חדש לבית הספר בפרוגרמה חדשנית במתחם נאות שושנים. תפיסת העבודה בבית הספר תיתן מענה למציאות המשתנה בחברה ובמדינה ותיעשה באמצעות מתודות למידה מגוונות, חדשניות ורלוונטיות. בבית הספר ייפתחו מרחבי מצוינות בתחומי הדעת: מתמטיקה, מדעים, רובוטיקה ואומנות. כמו כן, בית הספר ייקח חלק בתוכניות העירוניות שמובילות מצוינות מתמטית-מדעית, בתוכניות שמקדמות מגדר וחדשנות ובתוכניות שמפתחות אזרח אקטיבי ומעורב חברתית. בחטיבת הביניים תיפתח כיתת "יהלום" המיועדת לתלמידים מצטיינים בתחומי המתמטיקה והמדעים וכן מרחב מצוינות רובוטיקה FLL.

מבחינה פדגוגית, חינוכית וחברתית יושם דגש רב בשני בתי הספר על יצירת אקלים חינוכי ערכי, המייצר  לתלמידים חווית מוגנות ושייכות. כמו כן, יוכנסו תוכניות חדשניות בדגש על המיומנויות הנדרשות ב- 2030. בהצלחה!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בנאות שושנים זה בית ספר במתחם דתי? בחנקין אין חנייה להורדת תלמידים. בחולון בונים ובונים בלי לתכנן בתי ספר?

  2. יוסי

    שלום וברכה, ברצוני לברך את כל העוסקים במלאכה של הקמת שני בתי ספר חדשים בחולון, עם זאת

    אני תמה מאוד מה יהיה עם ילדי הציבור הדתי ממלכתי, כפי שנוהג לשייכו לחינוך ממלכתי-דתי (חמ"ד)

    מתלונות של תושבים רבים לגבי "בית ספר אחד בעיר כמו חולון, כבר אין מקום לתלמידי ביה"ס דביר, לא להירשם ולא ללמוד בכיתות נורמליות). רציתי באמת לדעת מה נדרש על מנת שתקימו גם לתושבים רבים ברחבי העיר שכעת רבים מהם נאלצים לשלוח את ילדיהם היקרים לערים אחרות ללמוד בהם כמו בת ים. מדוע ולא תפעלו גם להקמת בית ספר לציבור כה גדול ומשפיע ותומך שופע אהבת אדם, מולדת, צבא, מדינה וכמובן דת מסורת ישראל

    מה נדרש על מנת להקים גם בית ספר בעל חינוך ממלכתי-דתי?

    דבר שנדרש לכל הדעות כולם

    אשמח לעזרה בנושא בהול בעיר הנותנת רק חינוך חרדי או/ו חילוני ולא מתחשבת בציבור גדול ומבורך של דתיים לאומים. ממנו יוצאים רבנים, מפקדים ועוד …

    ממש מבקש בכל לשון של בקשה להקים בית ספר על מנת שילדנו יקבלו חינוך בעירנו חולון

    יש מקום נכבד לעוד בית ספר וברמה גבוהה בעל ציביון חינוך ממלכתי-דתי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר