בניין-עיריית-חולון-צילום-אלי-נאמן-לאתר
בניין עיריית חולון צילום אלי נאמן באדיבות דוברות העירייה

בואו להשמיע את דעתכם

עיריית חולון מזמינה את הציבור להציע רעיונות בנושא קידום חינוך שוויוני

פורסם בתאריך: 31.1.22 05:28

אחת המטרות החינוכיות בעיריית חולון היא להוביל מדיניות שתאפשר לכל ילד וילדה בעיר הזדמנות שווה לממש את עצמם ללא קשר לנושאים סוציו-אקונומיים ואחרים, ובכך לקדם את המוביליות החברתית שלהם.



ברור לכולם כי מערכת החינוך לא יכולה לפתור את כל בעיות אי השוויון של החברה הישראלית, אבל מחקרים מוכיחים כי מערכת  החינוך הוא המנוף המרכזי לצמצום הפערים.
המערכת שבה שוהה הילד במהלך רוב חייו עד הבגרות היא מערכת החינוך, ולכן היכולת שלה להשפיע על סיכוייו היא רבה ביותר.

לאור זאת, עיריית חולון מזמינה את הציבור הרחב להציע רעיונות בנושא קידום חינוך שוויוני ובכך להיות שותפים ולהשפיע על תחום זה. מדובר ביוזמת מינהל החינוך העירוני, שמאמין שלא רק אנשי המקצוע יכולים לחשוב על רעיונות טובים לשיפור המערכת ולהפיכתה ליותר שוויונית, כזו המאפשרת לילדות ולילדים להגיע רחוק. במסגרת התהליך, שיובל על ידי חברת "תובנות", תתבקש חוות דעתם של הורים, צוותי הוראה ותושבים שאכפת להם מהנושא, להביע את דעתם ולהעלות רעיונות בנוגע לאפשרויות שעומדות בפני מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית בעיר לאפשר לכל ילד וילדה להצליח ללא קשר לרקע שלהם.

עשרות אלפי הורים לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים והעל-יסודיים בעיר, שלומדים במערכת החינוך העירונית, יקבלו פנייה במסרון שניתן יהיה להשיב עליה ישירות עד תאריך 10.2.22 בחצות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר