עיריית חולון הצטרפה למיזם בינלאומי של האו"ם שמסייע להעלאת חוסן העיר ותושביה במצבי משבר

חולון, היא העיר הראשונה בישראל המצטרפת למיזם

פורסם בתאריך: 14.3.22 14:59

עיריית חולון הצטרפה השבוע למיזם בינלאומי שמוביל האו"ם, שמסייע להעלאת חוסן העיר ותושביה במצבי משבר. המיזם, ששמו – Making Cities Resilient MCR, משתף בעלי עניין מתוך מטרה לשפר את החוסן המקומי באמצעות שיתוף ידע עם ערי העולם, הסברה, הקמת רשתות למידה מחזקות הדדיות, קבלת כלים ועוד, שיסייעו להפוך את העיר לחסונה ולבטוחה יותר.



חולון היא העיר הראשונה בישראל שמצטרפת למיזם זה, הודות לשיתוף הפעולה שבין אגף חירום וביטחון בעיריית חולון, חטיבת שיתוף פעולה וסיוע ברשות החירום הלאומית (רח"ל) ומרכז השלטון המקומי.

כפי שקבעו פיקוד העורף ורשויות החירום במדינה לא אחת, חולון עומדת בשורה הראשונה בישראל של הערים המוכנות לחירום ומיטיבה להתמודד עם מצבים אלה, בשעת הצורך. כעת, עם הצטרפות העיר למיזם הבינלאומי, יוכלו גם הערים ברחבי העולם ללמוד על התמודדות חולון באירועי החירום שחוותה ולחזק ביחד את חוסן התושבים גם בקהילייה הבינלאומית.

ראש העיר מוטי ששון: "חולון גאה להצטרף למיזם החשוב, שכל כולו מוקדש להעלאת חוסנם וביטחונם האישי של תושבי העיר, ונכונה להתמודד עם האתגרים שכרוכים בכך. נשמח לחלוק עם ערי העולם את הניסיון הרב שצברנו בכל הקשור להיערכות למצבי חירום ומתן מענה מתאים, וללמוד מהן גם על דרכי ההתמודדות שלהן".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר