איחרה או לא: נטע ברזילי לא עלתה לבמה ולא תאמינו למה

ערב יום העצמאות היה עמוס במיוחד לזמרת נטע ברזילי שהגיעה לישוב אזור ובהחלטה משותפת עם המועצה לא עלתה לבמה והותירה ילדים מאוכזבים

פורסם בתאריך: 8.5.22 17:14

אחרי שהשנה לראשנה בוטלו הזיקוקים בישוב בהמשך למגמה הארצית תוך התחשבות בבעלי החיים והלומי הקרב. (אזור הינו הישוב הראשון בארץ שהודיע עוד בשנה שעברה שלא יתקיימו זיקוקים) הופנו התקציבים להבאת הכוכבת נטע ברזילי כמופע המרכזי של הערב



על פי הערכות ברזילי עתידה הייתה לקבל כ-80.000 אלף שקל בתמורה להופעה בערב יום העצמאות ולהגיע לבימה באזור השעה עשר, אלא ברזילי הגיעה כשעה מאוחר יותר  ואז הודיעה שלא תופיע במקום עקב התחייבויות לערים אחרות. וזאת למרות שכבר הגיעה לאזור. והנגנים שלה היו על הבמה.

התושבים המאוכזבים לא נשארו חייבים וכתבו בדף הפייסבוק שלה ביו השאר " נטע: אני ילדה שאתמול חיכתה לך באזור. נשארתי עד מאוחר כדי לראות אתך, שאמרו שאת לא תבואי אני התבאסתי מאוד" ואמא נוספת כתבה: אכזבה אחת גדולה ! לא נשכח איך שאכזבת את ילדיי אזור כשלא עלית להופיע .הבת שלי בת 4 אפילו בשעה מאוחרת ישבה ולא רצתה לזוז מהבמה עד שתעלי, איכזבת קהל שלם מה שכן השירים שלך כבר לא יושמעו אצלנו בבית.

מהמועצה המקומית אזור נמסר בתגובה: "נטע הגיעה באיחור ולא היה לה זמן לעלות, כך שהההפקה ביטלה את המופע, הרשות בוחנת נקיטת צעדים משפטיים. בהתאם להנחיית היועץ המשפטי של הרשות"

כספית הפקות בתגובה: "נטע לא איחרה לאזור היא הגיעה בזמן ועוכבה במחסום משטרתי בכניסה לשטח האירוע. המופע אינו התקיים עקב בעיות טכניות אשר עליהם הייתה אחראית המועצה המקומית לכן לא ניתן היה לקיים את המופע . נטע יותר מתשמח לבוא ולהופיע בפני הקהל המקסים בישוב בתאריך חדש שיקבע"

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. עברי דובר עברית

    המופע אינו התקיים.
    תחי העילגות הלשונית של חברת "כספית".
    בושה נוספת על ביטול המופע.

  2. אנונימית

    ממש לא מציאה שהיא לא הגיע גם ככה היא סתם עוד זמרת מה….. אל תתרגשו לא הפסדתם את נטע

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר