יהלום של אשכול

אשכול גנים יהלום בחולון – זוכה פרס החינוך הארצי של משרד החינוך לשנת הלימודים תשפ"ב

פורסם בתאריך: 24.5.22 13:01

היהלום שבכתר: אשכול גנים יהלום בחולון הוא זוכה פרס החינוך הארצי של משרד החינוך לשנת הלימודים תשפ"ב. אמש התקשרה שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון למנהלת האשכול, טלי אבנר ובישרה לה את דבר הזכייה. הפרס המכובד ניתן לאשכול על הפגנת מקצוענות, חדשנות ואמונה בדרך ועל מתן סביבה חינוכית מצוינת לילדים. הבוקר עם הגיעם של ילדי האשכול לגנים, קיבלו את פניהם בהתרגשות המפקחת ויקי גלזר והמנהלת טלי אבנר והעניקו להם ולצוות מדליות וגביעים לאות הוקרה.



אשכול גנים יהלום ממוקם בקריית בן-גוריון וכולל שבע כיתות גן (חצב, כלנית, לילך, נרקיס, סביון, צבעוני ורותם), 221 ילדים ו-30 אנשי צוות. האשכול מהווה מודל חינוכי שמאפשר רצף גילי וחינוכי, כאשר כל כיתת גן לומדת בכיתת האם שלה ובנוסף פועלת במרחבים המשותפים שמזמנים לילדים פעילויות ייחודיות בתחומי העשרה רב-תחומיים ומגוונים. מרחבי האשכול בנויים ברוח הגן העתידי ומאפשרים לילדים למידה משמעותית וחווייתית תוך התנסויות מגוונות של יזמות, של יצרנות, של פעלתנות ושל חקר.

ראש העיר, מוטי ששון: "אשכול יהלום הוא מוסד חינוכי בעל תרומה ייחודית בתחום החינוך לגיל הרך והוא משמש כמודל לגני הילדים בעיר. אני גאה מאד בצוות הנפלא, מברך אותם על הזכייה המרשימה ומודה להם על העשייה החינוכית המשמעותית שנעשית במקום לטובת ילדי חולון".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר