חולון: הגננות הואשמו והורשעו בעבירות של תקיפה והתעללות בילדים

בתום הדיון סיכם השופט והרשיע אותן בעבירות של תקיפה והתעללות בחסרי ישע.הרשעה תקדימית וחשובה ביותר הייתה בסעיף התעללות נפשית

פורסם בתאריך: 20.7.22 13:30

ברגעים אלו הסתיים דיון בעניינן של רינת ינקו ואורטל בנימין מגן סיגל בחולון, בתום הדיון סיכם השופט והרשיע אותן בעבירות של תקיפה והתעללות בחסרי ישע.הרשעה תקדימית וחשובה ביותר הייתה בסעיף התעללות נפשית, תוך שהשופט מציין שעבירה זו מתייחסת לכל הפעוטות, גם אלו שרק צפו ולא נצפו חווים אלימות פיזית במצלמות



לדברי חן קובריץ ממטה המאבק למען הילדים, ״זהו צעד חשוב ביותר שמכיר בפגיעה בשלומם של כל הפעוטות במעון מתעלל״.

אורטל – נאשמת מס' אחת הורשעה ב- 9 התעללות, 16 תקיפות על ידי אחראי וגרימת חבלה ו- 20 תקיפות סתם, רינת – נאשמת מס' 2 הורשעה ב- 3 התעללות, 3 תקיפות קטין וגרימת חבלה וב- 26 סעיפים של תקיפת סתם.

גל לוי אמא של פעוטה ציינה כיק: "שנתיים של דיונים, דחיות בלי סוף, להגיע לשלב הכרעה ולשמוע סעיף סעיף שהשופט מקריא, איך הן לא פסחו על אף ילד וילדה בגן והרסו להם את הנפש. לשמוע את השופט מקריא איך אורטל ורינת פגעו לי בילדה שוב ושוב. ילדה שהיום עם 50 אחוזי נכות פוסט טראומה.אני יודעת שהדרך לעונש עוד ארוכה אבל אין ספק שזה צעד אחד נוסף לקראת הרגע שנלווה אותן לנווה תרצה"

מור דרור אמא לילדה בגן אמרה כי ״לא אשכח לעולם את הרגע שה DVR היה אצלי בידיים וחשבתי שאני אראה כמה מעשים לא ראויים אבל ברגע שהצלחנו לשחזר את החומרים חשכו עיניי. ישבנו גל אמא נוספת מהגן ואני במשך יומיים צפינו בזוועות. הן גמרו לנו את הילדים, רמסו אותם.
מאז כל פרשה שמתפוצצת אני לא מצליחה לתפקד וחושבת על אותו היום שאני הבנתי מה קורה לבת שלי בגן.
אין בכלל מילים לתאר את מה שאני מרגישה כרגע ואני מקווה שהעונש שיקבלו על מה שעשו יהיה חמור ביותר למרות ששום עונש לא יספק אותי לעולם"

חן קובריץ כהן, מטה המאבק למען הילדים : "שנתיים שאנחנו מלווים את ההורים והפרשה הזו. ישבנו כבר בדיונים של פרשות אחרות וכל פעם מחדש קשה לנו לשמוע ולהכיל את הזוועות האלו. יש פה שתי סייעות שהשופט בעצמו אמר כי הן היו אמונות על בטחונם של הילדים, היו אמורות להגן עליהן. בפועל ההיקף של המעשים שלהן הוא בלתי נתפס. הילדים חוו גיהינום בגן הזה וניתן להבין זאת גם מדברי השופט"

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר