פרסום ראשון: חברת המועצה ד"ר קרן גונן הגישה מכתב התפטרות "זמנית" ממועצת העיר

גונן זכתה כעובדת מצטיינת, את רשימת "חולון בראש" הקימה לפני 5 שנים לצורך הריצה לראשות העיר והיא הייתה האישה הראשונה שרצה לראשות עיריית חולון

פורסם בתאריך: 12.8.22 07:34

ד"ר קרן גונן, 46, הודיעה אתמול על התפטרותה ממועצת העיר ומפנה בימים אלו את מקומה למספר 2 ברשימת "חולון בראש" – אלרון פנחס. גונן מכהנת במועצת העיר מזה 4 שנים, עבדה בעיריית חולון כ- 23 שנים בתחומי הרווחה וכן ניהלה מרכזיים טיפוליים והתפתחותיים לצד ניהול פרויקטים כלל עירוניים.



גונן זכתה כעובדת מצטיינת והגיעה להישגים משמעותיים בכל תחום בו עסקה במסגרת העיר חולון. את רשימת "חולון בראש" הקימה לפני 5 שנים לצורך הריצה לראשות העיר והיא הייתה האישה הראשונה שרצה לראשות עיריית חולון.

״לאחר שנים אינטנסיביות של בחירות מקומיות לראשות העיר, לצד בחירות ארציות בהן קיבלתי מקום של כבוד ברשימה ארצית, קשה להגדיר זאת כהתפטרות, אלא יותר כהפוגה זמנית לצורך העמקת ידע בחו"ל. בשנים האחרונות ניהלתי עמותה העוסקת בתחום הסרטן, בה הבאתי לחולים הישגים משמעותיים שהשפיעו על אורח החיים שלהם. כעת, חשוב לי להעמיק את הלמידה בתחומים הקשורים לכך, ויש להם השפעה גם על ניהול ציבורי רחב, כדוגמת עיר.״ היא אומרת בראיון ל״השקמה חולון״

אלו הישגים משמעותיים הבאת לתושבים בכהונתך?

״השתדלתי לגעת בכל תחום: החל מפרויקטים קטנים כמו שנאים מסרטנים במרחב הציבורי, דרך הפקעת מדרכות ללא מכרז לכאורה לתחבורה שיתופית, ועד פרויקטים גדולים כמו חשיפת המידע האמיתי על התחנה המרכזית העתידה להבנות בעיר, טיפול באיכות המים של תאגיד המים, מכת החולדות בעיר ותוכניות שגובשו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ש"נפלה בהן טעות", עד שהתערבתי ותוקנו לטובת התושבים. אני בטוחה שיש רבים בהנהלת העיר ששמחים על יציאתי ללימודים, מתוך תחושה "ששומר הסף" פחות זמין לתקופה, אבל בעולם הדיגיטלי, יכולת הפיקוח שלי תשמר עבור התושב גם מרחוק.התושבים משתפים אותי בכל עת, בכל אמצעי, ואני נוהגת לדאוג שדברים יקרו ויטופלו״.

מה החוויה שלך ממועצת העיר?

״יש במועצת העיר אנשים טובים. לצערי, חלקם נאלצים לקבל החלטות לא טובות משיקולים זרים, והבטחתי לעצמי, כסיעת יחיד, שתמיד אעמוד עם האמת שלי לתושב.אני חושבת שכל תושב חייב להקשיב לפחות פעם אחת לישיבת מועצה בטרם הצבעתו, כדי להבין מי הם נבחרי הציבור שלו, ומה הם עושים מעבר לחיוכים על שלטים בחודשי הבחירות״

נשמע שאת מכינה את השטח להתמודדות נוספת לראשות העיר?

״אני לא נוהגת לספר על המטרות שלי, בטרם עת, אני רק יכולה להבטיח לתושבים, שמי שרוצה ומסוגל לדאוג להם, יכול וצריך לעשות זאת מכל מקום בכל זמן. אין ספק שמכיסא ראש העיר ההשפעה גדולה יותר ומשמעותית יותר, ואני מאמינה שהתושבים יודעים בדיוק מי עבד עבורם ומי עבד עליהם״.

ולסיכום, מה נאחל לך?

״ראשית, בריאות. כמי שמלווה חולי סרטן, נשים מוכות, נפגעי אונס, ילדים עם קשיים שונים, אוכלוסיות מהגיל השלישי,אין ספק שבריאות הנפש והגוף היא מעל הכל וחשובה מהכל.מעבר לכך, איחולי עמידה באתגר החדש, לימודים בשפה זרה במדינה זרה, ובעיקר אושר, וגם געגוע מחמם מצד תושבי חולון עד לחזרתי״.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר