ההצגה הכי טובה בעיר

תיאטרון המדיטק מסכם ימי חשיפה מוצלחים של הצגות תיאטרון בפני אנשי חינוך, מנהלות ומנהלי בתי ספר, מנהלי היכלי תרבות, רכזי תרבות ועוד

פורסם בתאריך: 21.8.22 14:18

תיאטרון המדיטק אירח בימי החשיפה כ-3,500 איש, בהם אנשי חינוך, מורים/מורות, מנהלי/מנהלות בתי ספר, מנהלי מוסדות תרבות/היכלי תרבות, רכזי תרבות בבתי הספר ורכזי תרבות יישוביים, נציגי וועדות רפרטואר של בתי ספר ומנחים מטעם סל תרבות ארצי.



אלה צפו במגוון ההצגות החדשות ברפרטואר התיאטרון, ובניהן: אי הילדים – עיבוד סוחף ומרגש על פי ספרה של מירה לובה, לאסי – זוכת צל"ש סל תרבות! ,החתול במגפיים – עיבוד משעשע לאגדה של האחים גרים, מסעדה בקצב הקוטב – הצגה מוזיקלית על פי ספרה המצליח של נורית זרחי, אני לא גנב – הצגת יחיד מרגשת בהשראת ספרה של תמי שם טוב וסוד הגן הנעלם – בגרסה דיגיטלית חדשנית וייחודית.

דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "העונה הנוכחית של תיאטרון המדיטק, תחת ניהולו האמנותי של נועם שמואל, מסתמנת כאחת המוצלחות והמצליחות בתולדותיו, ויעידו על כך תגובותיהם הנרגשות של אלפי רכזי ורכזות התרבות, מנהלי היכלי התרבות ואנשי המקצוע מכל רחבי הארץ אשר גדשו את אולמות המדיטק בימי החשיפה. בעקבות התגובות אנו נערכים כעת להרצתן של ההצגות החדשות בכל רחבי הארץ".

מדי שנה מפיק התיאטרון הפקות חדשות ומקוריות שמוצגות בין היתר בפני תלמידות ותלמידים ברחבי הארץ במסגרת פעילות "סל תרבות ארצי". בהקשר לכך, תיאטרון המדיטק ערך ימי חשיפה להצגות נבחרות מבית התיאטרון, במטרה להציג ולהנגיש בפני גורמי חינוך משמעותיים את הצע התוכן האיכותי. ימי החשיפה נערכו בחיפה ובמתחם המדיטק בחולון ובכל יום נחשפו 10 הצגות נבחרות מבית תיאטרון המדיטק.

התיאטרון העלה במהלך השנים הפקות בלתי נשכחות שהפכו במהלך השנים לקלאסיקות לילדים כגון: אריה הספריה, ילדי בית העץ, הלב, איינשטיין, דוקטור דוליטל, בוא אלי פרפר נחמד, חנן הגנן ועוד.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר