בידיים טובות

כללית רפואה משלימה חנכה את המרפאה החדשה בעיר חולון במעמד ראש העירייה מוטי ששון ומנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש

פורסם בתאריך: 22.8.22 09:33

רחנוכת מרפאת כללית רפואה משלימה ברחוב בילינסון 20 בחולון התקיימה לפני כשבוע בטקס חגיגי ורב רושם במעמד ראש עיריית חולון – מר מוטי ששון, מנכ"ל ש.ל.ה – רו"ח אילן שמש ומנהלת תפעול מרחב דרום משלימה – קרן צור איסרליס.



המרפאה, שמשתרעת על פני 300 מ"ר, עברה ממשכנה הקודם בקניון חולון וממוקמת כאמור ברחוב בילינסון 20 בעיר, בקומה העליונה של מרפאת ה"כללית״. במעמד הפתיחה הודה ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בשם כל התושבים ל"כללית רפואה משלימה" על המקצועיות והשירות שניתן.עוד הדגיש ראש העירייה כי יש חשיבות רבה למגוון הטיפולים הניתנים לתושבים בתוך העיר.

מנכ"ל ש.ל.ה רו"ח אילן שמש ציין כי: "המרפאה היא אחת ממרפאות הדגל שלנו וקיימת שנים רבות בעיר חולון כאשר לאחרונה העברנו אותה מהקניון לקומה העליונה במרפאת מנסבך של הכללית. החשיבות הרבה היא בכך שהמרפאה נותנת שירות לתושביה הרבים של העיר חולון המבוטחים בשירותי בריאות כללית. מיקומנו החדש במרפאת מנסבך המיתולוגית של כללית, מאפשר לנו לתת את השירות בצורה נגישה יותר וטובה יותר עבור המטופלים שלנו. חולון התפתחה מאד בשנים האחרונות עם הגירה חיובית של זוגות צעירים רבים, על טפיהם והוריהם,  ושרותינו המגוונים עומדים לרשותם בכל עת".

קרדיט צילום: רויטל שרון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר