הורי הילדים משכונת תל גיבורים מחו נגד העסקת סייעות ערביות

הורי הילדים משכונת תל גיבורים מחו נגד העסקת סייעות ערביות ממזרח ירושלים וחסמו את הכניסה למעון. כעת מתברר, כיתת התינוקות לא תיפתח בשל מחסור בכוח אדם. נעמ"ת: "השתלחות ההורים בלתי מתקבלת על הדעת. הסייעות נעלבו מגילויי הגזענות. נמשיך להטיף לסובלנות ולכבוד הדדי"

פורסם בתאריך: 14.9.22 13:30

הבוקר, יום רביעי, הודיעה נעמ"ת כי המעון בחולון, שהורי הילדים שלומדים בו מחו על העסקת עובדות ערביות, יחזור לפעילות במתכונת של שתי כיתות במקום שלוש, זאת עקב מחסור בכוח אדם.




אתמול קיימו ההורים מחאה בכניסת המעון, זאת לאחר שלטענתם גילו שארבע סייעות, ערביות תושבות מזרח ירושלים, יעבדו בו. ההורים מנעו את כניסתן ונעמ"ת הודיעה כי המעון לא ייפתח "במחאה על גילויי הגזענות".

"אב לילד במעון ראה את העובדות ושאל אותם 'מה אתן עושות פה?'", מספרת אם לילדה. "הן לא יודעות לדבר עברית. התברר לנו שאין להן הסמכה. למה הפעוטות צריכים להיות עם סייעות צעירות ללא הסמכה? כן, זה מפחיד אותנו מן הסתם. הן עברו בדיקות רקע? הן הרי יכולות להיות תומכות טרור".

ההו


רים הודיעו כי לא יאפשרו את העסקת הסייעות במעון והבוקר התברר כי בנעמ"ת הוחלט לסגור את הפעוטון, זאת בשל מחסור בסייעות. במתחם ימשיכו לעבוד שתי כיתות לימוד בלבד.

מנעמ"ת נמסר בתגובה: "אכן, היום נעמת השביתה את המעון עקב השתלחות ההורים הבלתי מתקבלת על הדעת. החל ממחר יחזור המעון לפעילות במתכונת של שתי כיתות במקום שלוש. כיתת התינוקות לא תפעל עקב מחסור בכוח אדם. העובדות מהחברה הערבית אינן מעוניינות לחזור למעון זה בשל החשש לביטחונן האישי ובשל העלבון מגילויי הגזענות שספגו אתמול. ההורים מוזמנים להביא ילדיהם מחר למעט הילדים שבכיתת התינוקות. אנחנו נחכה להם ונמשיך להטיף לסובלנות, לכבוד הדדי ולערכים של מערכת חינוכית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר