מוטי ששון, צילום: ראובן קפוצינסקי
מוטי ששון, צילום: ראובן קפוצינסקי

אדוני ראש העיר, יש לי שאלה

"השקמה חולון״ חוזר עם המדור "אדוני ראש העיר", שבו אתם התושבים מעלים בקשות, תלונות או הצעות ייעול. והפעם: 4 שאלות שנותרו ללא מענה

פורסם בתאריך: 29.9.22 09:47

הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בעוד כשנה, אבל ניכר שכבר עתה ריח הבחירות נישא באוויר. מדי שבוע יציג "השקמה חולון" שאלות תושבים שמופנות לראש העירייה בכל נושא שייבחרו. לחילופין, תושבים יציגו גם תלונות או הצעות ייעול. "השקמה חולון" העביר בימים האחרונים 4 שאלות לדוברות העירייה, אולם הם סרבו להגיב.



אלו שאלות התושבים שנותרו ללא מענה:

ענת בן עמי: ״כבר שנים אין בעיר מתחם לצעירים ובני נוער. האם יש תכנון לעשות משהו כזה? וכיצד מתכננת העירייה וראש העירייה לטפל בתופעת בני הנוער שמסתובבים בלילות ברחובות ופוגעים באיכות חיי התושבים?"

מירי טמסוט: "מדוע, בניגוד למצב בערים השכנות, הסייעות לא נחשבות לעובדות עירייה ולכן אינן מקבלות תנאי העסקה טובים יותר?"

עודד ולטר: "מצב הכבישים לא מזהיר, יש מקומות בהם ישנן בורות, ובמהלך נסיעה יש לפקוח עיניים כדי לא להיכנס בהם. האם מתוכננת עבודות מקיפות לשיפור מצב התשתיות? ואם כן, מתי?".

מיטל מזרחי: "האם בכוונת העירייה לסייע לזוגות צעירים בכל הקשור לדיור? דרישה מקבלנים לתת עדיפות לדיור למשתכן? פרויקטים עבור צעירים?".

מעיריית חולון לא נמסרה תגובה.

 

המדור ימשיך מדי שבוע להציג מדי שבוע את שאלותיכם. יש לכם שאלות? תלונות? הצעות ייעול? מוזמנים להעבירם  למייל: [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר