בעל עסק בסוקולוב: ״לראש העיר לא אכפת מהעסקים״

לרפי לוי, בעל עסק ותיק בעיר נמאס מהעבודות בכביש שסגרו אותו ואת שאר בעלי העסקים והוא כבר לא שותק.

פורסם בתאריך: 3.10.22 12:16


״סגרו אותנו בכלובים, מונעים מאיתנו להתפרנס בכבוד ולראש העיר מה שחשוב זה להצטלם״ כך אומר ל״השקמה חולון״ רפי לוי, תושב העיר ובעל עסק ותיק ברחוב סוקולוב בחולון.



״לפני חודש התחיל כל הטרור הזה של עיריית חולון, ביום בהיר אחד סגרו אותנו בכלובים, שמו ברזלים על המדרכות ומאז מגיעים פועלים לעבוד מקסימום שעה וחצי ביום, כאשר כל שאר היום הרחוב סגור, אין לנו לקוחות, אף אחד לא חושב על לפצות אותנו ובעירייה אין מי לדבר בכלל״.

לדבריו, ניסה לקבוע פגישה עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון אולם נתקל בחומה בצורה. ״הגעתי ללשכה שלו ואז נאמר לי שכדי לקבוע פגישה אני צריך לשלוח מייל, עוד לא הבנתי איזה ראש עיר זה שלא אכפת לו ממה שקורה עם התושבים שלו ועם בעלי העסקים, הדבר היחיד שמעניין אותו זה צילומים של יחסי ציבור ולא שום דבר מעבר״

אם אתה חושב ככה למה לקבוע פגישה בכלל?

״כי אני רוצה לומר לו את הכל בפנים, אני חושב שכשתושב ותיק בעיר שחי פה מעל ל50 שנים יש לי את הזכות להיפגש עם ראש העיר שלי פעם אחת שישמע את המצוקות האמיתיות שלנו. הוא אפילו לא טורח לרדת לרחוב, לראות את התושבים לשמוע מה קורה פה מתחת לאף שלו, זה לא אמיתי הדבר הזה״.

מה השלב הבא מבחינתכם?

״אנחנו כולנו הסוחרים בדעה אחת, זה לא יכול להמשיך ככה, סגרו אותנו ואף אחד לא בא הנה לעבוד במקום, במקום שימזערו נזקים בעבודה מסביב לשעון כדי שכל העבודה תסתיים בזמן, בפועל הם גוררים את זה ואנחנו רואים איך פשוט רוצים שנסגור את החנויות נניח את המפתחות ונעלם. זה לא יקרה״.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. אריק

    לא ראיתי שעובדים אפילו חצי שעה ביום. באו, שמו גדרות, פתחו הכביש ונעלמו. בושה של התנהלות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר