מרב מיכאלי: ״תחבורה ציבורית היא העתיד״

משרד התחבורה בראשות השרה מרב מיכאלי, חתם על הסכם השקעות ענק בעיר בסכום של יותר מ- 600 מיליון שקל. ההסכם יכלול, בין השאר, סלילת 20 קילומטרים של נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים. השרה מיכאלי: "הפתרון לבעיית הפקקים נמצא בשיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לרשויות המקומיות"

פורסם בתאריך: 23.10.22 10:48

העיר חולון משנה את פניה מבחינה תחבורתית בשנים האחרונות  התנופה התחבורתית הואצה מאז כינון הממשלה החדשה ומינויה של מרב מיכאלי לשרת התחבורה ביוני בשנה שעברה.



אחד האירועים הבולטים בכהונת מיכאלי היה חתימת הסכם ענק שכולל השקעה של 600 מיליון ₪ בתחבורה בעיר בשנים הקרובות. ההסכם הוא תוצר של החלטת השרה מיכאלי לשרת את הרשויות המקומיות באופן מרוכז ויעיל הרבה יותר מבעבר, אז הייתה נדרשת העירייה לפעול מול זרועות שונות של המשרד, ללא תיאום וסנכרון ביניהן. כעת כל רשות מקבלת מצוות מיוחד שהוקם במשרד התחבורה את המענה הנדרש והכולל.

בין השאר, על פי ההסכם מתוכננת סלילת 20 קילומטרים של נתיבי תחבורה ציבורית, כולל תגבור משמעותי של קווי אוטובוס. כמו כן ייסללו 12 קילומטרים של שבילי אופניים בהשקעה של 30 מליון ₪. עוד סוכם כי יפותחו מסופי תחבורה חדשניים ומחושמלים ויושם דגש על האצת חשמול האוטובוסים. חולון גם תיהנה מהקמתה של רשות מרחבית לתחבורה – שמשמעותה העברת הסמכויות לניהול התנועה לרשויות המקומיות בגוש-דן.

"הפתרון לבעיית הפקקים נמצא בשיתוף הפעולה בין משרד התחבורה לרשויות המקומיות. רק כשנמשיך את המגמה שהובלתי במשרד שמתעדפת תחבורה ציבורית ושיתופית, רוכבי ורוכבות דו גלגלי וכמובן הולכות והולכי רגל, נוכל לצאת ביחד מהפקק", אומרת השרה.

"אחרי שנים רבות מדי שבהן ממשלות הליכוד ונתניהו השקיעו בעיקר ברכבים הפרטיים ובמחלפים, פעלתי להיפוך הפירמידה ותיקון הנזק שהם השאירו. היום ההשקעה הגדולה ביותר תהיה בכן ובכם- תושבות ותושבי העיר, תוך תעדוף משמעותי לתחבורה ציבורית, שהיא העתיד. את השינוי נראה כולנו כבר עוד שנה-שנתיים, וגם אם לא אני אהיה זאת שתגזור את הסרט- את השינוי שהובלתי אף אחד כבר לא ייקח אחורה. אני אמשיך לפעול יד ביד עם הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ, כי אני רואה בהן שותפות לשינוי המציאות ולהפיכת התחבורה הציבורית שלנו לטובה יותר, אמינה יותר וזמינה יותר, בעיקר בכל ימות השבוע. יחד עם חברי למפלגת העבודה נמשיך להלחם על האמת שלנו בכל זירה, בצפון, בדרום ובכל רחבי הארץ". סיכמה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר