צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com

פרשת גן סיגל: שתי נשות צוות בגן הורשעו

התפתחות בפרשת גן סיגל בחולון: ורד אברהם ויפית אשר, שתי סייעות המואשמות בביהמ"ש השלום בתל אביב בתקיפת פעוטות מהגן, הודו והורשעו היום (יום ג) בתקיפת הפעוטות.

פורסם בתאריך: 25.10.22 17:37

פרשת גן סיגל התפוצצה באוגוסט 2021 אז נצפו סרטונים המתעדים את מעשיהן של 6 נשות הצוות בגן כנגד 26 פעוטות.



הגננת ובעלת הגן סיגל אדהמי והסייעות אורטל בנימין, רינת ינקו, לבנת אונגר, יפית אשר וורד אברהם תועדו במעשים שכללו קשירות, הרעבות, האבסות, משיכות מהידיים, הטחות, סטירות, בעיטות, כיסוי ילדים מעל הראש ועוד. ילדים מהגן מוגדרים כיום עם אחוזי נכות על פוסט טראומה, חלקם בחינוך המיוחד ורבים מהם עם בעיות התפתחות כתוצאה ממה שחוו בגן.

כנגד שתיים מנשות הצוות- אורטל בנימין ורינת ינקו הוגש כתב אישום במחוזי בתל אביב על התעללות ותקיפת הפעוטות ולאחרונה לאחר שהורשעו במעשיהן, ביקשה הפרקליטות לגזור עליהם עונש במתחם הענישה בין 10 ל- 15 שנים עבור אורטל בנימין ובין 7 ל 10 שנים עבור רינת ינקו.

בביהמ"ש השלום מתנהל הליך הוכחות כנגד ארבע נשות הצוות הנוספות, סיגל אדהמי, לבנת אונגר, יפית אשר וורד אברהם וכאמור היום, אשר ואברהם הודו והורשעו בעבירות התקיפה.

היום,שלישי,כאמור ורד אברהם הורשעה בשישה אישומים של תקיפה המכילים 11 אירועים ויפית אשר הורשעה בשבעה אישומים שכוללים 13 אירועים, מתוכם שני אירועים של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש. בשני אירועים אלו, אשר הודתה בעובדות אולם ההגנה ביקשה להשאיר להחלטת בית המשפט האם מדובר באירועי תקיפה או תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש- בעניין זה יתקיים דיון ב 5.1. בתאריך 16.3.2023 טיעונים לעונש.

שתי הנאשמות האחרות, סיגל אדהמי בעלת הגן ולבנת אונגר הסייעת (שבתה אורטל בנימין הרשעה בהתעללות ותקיפה בביהמ"ש המחוזי בת"א לאחרונה) אינן מודות והליך ההוכחות ממשיך בעניינן.

גל לוי אמא לילדה מהגן ומהאמהות שפוצצו את הפרשה: "עברו למעלה משנתיים מאז שגילינו את הזוועות שעברו הילדים שלנו ופעם אחר פעם הסנגורים ניסו לזלזל ולהפריך את הראיות הויזואליות בתיק שלנו, סרטונים שמוכחים את המעשים השפלים שכל אחת ואחת עשתה ונצפתה ב 26 פעוטות בגן. לאחר ששתיים הורשעו וכבר היה טיעונים לעונש בעניינן, היום סוף סוף שתיים נוספות הבינו כי אינן יכולות לחמוק ממעשיהן המתועדים והחליטו להודות. טחנות הצדק עובדות לאט אבל אין לי ספק שביהמ"ש מבין כי גם השתיים האחרות- סיגל אדהמי ולבנת אונגר אינן יכולות לחמוק מהראיות החזקות המתועדות"

חן קובריץ כהן, מטה המאבק למען הילדים: "שלוש שנים אנחנו במאבק למוגנות הילדים בגנים וגן סיגל זו פרשה מהחמורות שהיו כאן בישראל שאנחנו מלווים מתחילתה. לפני שנתיים כל אחת ואחת מהנאשמות בפרשה המזעזעת הזו התהלכו בראש מורם ולא הסכימו להודות או הבינו כי מעשיהן חמורים, היום שתיים מהן מחכות לגזר דין ושתיים נוספות הבינו שאין להן שום דרך לחמוק מהצדק ומלשלם על מעשיהן. אין לי ספק שביהמ"ש יכריע גם בעניינן של השתיים הנוספות וכל שש נשות הצוות יצטרפו למתעללות והתוקפות שמרצות את עונשן כבר בנווה תרצה"

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר