חיסון קורונה. צילום אילוסטרציה
חיסון קורונה. צילום אילוסטרציה

החשד: תלמידים קיבלו חיסונים כפולים,משרד הבריאות פתח בבדיקה

משרד הבריאות מעדכן על אירוע חריג במתן חיסוני שגרה בבית ספר קוגל בחולון, שהתרחש ביום חמישי, לשכת הבריאות המחוזית עדכנה את מנהל בית הספר ונערכות שיחות עם ההורים

פורסם בתאריך: 23.11.22 16:56

משרד הבריאות עודכן ביום ראשון בערב, 20.11.22, ע"י חברת פמ"י, כי לאחר מתן חיסוני שגרה מסוג דיפטריה, טטנוס, שעלת וחיסון נגד נגיף הפפילומה, שנעשו ביום חמישי בבית הספר, נמצא חוסר התאמה בין מספר התלמידים שחוסנו לבין מספר החיסונים שניתנו בפועל.



מיד עם היוודע האירוע משרד הבריאות החל בתחקיר האירוע מול החברה. ביום שני, נשלח דו"ח אירוע חריג ע"י חברת פמ"י למשרד הבריאות, לפיו, ככל הנראה אחד הילדים קיבל שני חיסונים מאותו הסוג במקום את שני החיסונים השונים. משרד הבריאות בודק את האירוע ואת נסיבותיו ואולם מממצאי הבדיקה הראשונית נראה כי מדובר בטעות אנוש.

משרד הבריאות ערך אתמול בערב שיחה עם הנהלת חברת פמ״י, במקביל,אתמול החל משרד הבריאות בתחקיר עומק והנחה הבוקר את כל הגורמים המחסנים בבתי הספר כי עד לסיום התחקיר יש לתת את החיסונים במועדים שונים ולא באותו מועד.

היום, רביעי, נערכה שיחה בין לשכת הבריאות המחוזית למנהל בית הספר, וכמו כן נערכות שיחות עם ההורים של הנערים ונערות שעלולים להיות מעורבים, על פי התחקיר הראשוני, באירוע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר