רחוב שנקר בחולון: העבודות מתארכות, מצוקת החניה קשה והתושבים ממשיכים לקבל דו"חות

דיירי הרחוב מתקוממים: נאמר לנו שהעבודות יסתיימו בתחילת אוקטובר ומנהל העבודה אמר לנו שהן ימשכו עד מרץ 2023... מצוקת החניה קשה מאוד ואנחנו מתחילים את הבוקר עם דו"ח חניה... לא נראה שלאיש אכפת".

פורסם בתאריך: 4.12.22 15:52

השיפוצים המאסיביים ברחוב שנקר נמשכים והתושבים אובדי עצות. לטענתם, העבודות היו אמורות להסתיים לפני מספר שבועות, אולם לדבריהם מנהל העבודה טוען שהן יסתיימו לקראת מרץ 2023. בינתיים, הם ממשיכים לקבל דו"חות חניה.



מזה שבועות ארוכים שרחוב שנקר בחולון, בין הבניינים 54-70, נמצא בשיפוצים מאסיביים, שבמסגרתם מחדשים את התשתיות ומחליפים את צינורות הביוב והניקוז. הכבישים נפתחו, במקום מונחים צינורות ענק ובמקום כבישים ומדרכות הרחוב מכוסה בחולות.

התושבים מספרים כי נאמר להם שהעבודות יסתיימו בתחילת אוקטובר 2020, אלא שסיומן לא נראה באופק."שוחחנו עם מנהל העבודה באזור והוא אמר לנו שהרחוב לא יפתח לתנועה לפני מרץ 2023. זו קטסטרופה. אנחנו גרים באתר בנייה ובעיות החניה באזור קשות מאוד. לנו, התושבים האומללים, הפקחים ממשיכים לרשום דו"חות".

תושבת הרחוב סיפרה ל"השקמה חולון": "הרחוב חסום וכבר חודשים שאנחנו בלי מענה משום גורם בעירייה. בינתיים הדו"חות נערמים אצלנו וכל זה על מחיר הנוחות שלנו. "אין פה חניה. הכביש עצמו משובש ומסוכן. מבוגרים והילדים שעוברים פה לוקחים סיכון ממשי על חייהם. אנחנו נאלצים לחנות ברחובו צדדיים ולהתחיל את הבוקר עם דוח חניה שנרשם במהלך הלילה. זה נראה שבאמת לאיש לא אכפת מזה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה:״חברת נת״ע סגרה את קטע הרחוב לתקופה של 3 חודשים לטובת ביצוע עבודות תשתית הקשורות ברכבת הקלה. נת״ע אכן חורגת מלוח הזמנים שנקבע וסוכם מול העירייה בשל עיכובים בעבודה ועיריית חולון פועלת מול החברה לצמצום הפערים ולפתיחת קטע הרחוב בהקדם האפשרי.״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר