כידון האופניים פגע בבית החזה

אמו של הנער הפצוע: עיזרו לי ללכוד את הנהג שפגע וברח

מי ראה את תאונת הפגע וברח ברחוב אילת? הנהג יצא מרכבו לנזוף בנער ששכב פצוע לצד אופניו, אך ברח לפני שהגיעה המשטרה

פורסם בתאריך: 3.8.17 14:00

בתחילת השבוע נפגע נריה דרעי, בן 16.5, בתאונת פגע וברח כאשר רכב על אופניו. עד כה, אין קצה חוט באשר לזהות הנהג הפוגע. אמו של הנדרס, רויטל דרעי, מבקשת את עזרת הציבור במציאת הנהג הפוגע.

ביום ראשון האחרון, בסביבות השעה 13:00 בצהריים, רכב נריה דרעי לכיוון בית הספר שבו הוא לומד במסגרת קורס קיץ. הנער רכב על אופניו על המדרכה מצפון לדרום. רכב שיצא מחניית הבניינים אילת 44-43, הפתיע אותו ופגע בו במהירות של כ-30 קמ"ש. הנער נפל מהאופניים נחבל בראשו, והכידון פגע לו בבית החזה. הנהג הזועם יצא מהרכב, הטיח האשמות בנער על כך שהוא "חוסם לו את הדרך" והסתלק מהמקום.

נריה גרר את עצמו אל מחוץ לטווח הנסיעה של הרכב ולאחר מכן איבד את ההכרה. עוברי אורח, שפנו לסייעו לו, לא הספיקו לרשום את פרטי הרכב הפוגע. לאחר מספר דקות הגיעו לזירה ניידת משטרה ואמבולנס. הנער פונה לבית החולים, שם אושפז למעקב בשל פגיעת החזה. לאחר מספר ימים, שוחרר להמשך טיפול בביתו עם משככי כאבים.

בראיון ל"השקמה-חולון" מספרת רויטל דרעי, אמו של נריה: "הילד לא ישוב לרכוב על אופניים בקרוב ובעיקר בשל החשש. זה יקרה בהמשך בהדרגה. אני מבקשת למסור לכל מי שרוכב על אופניים, חשוב להקפיד על חבישת קסדה ומגיני ברכיים בתקווה שזה יצמצם את הפגיעה במקרה של תאונה".

באשר לתפיסתו של הנהג הפוגע, דרעי מבקשת את עזרת הציבור בלכידתו: "כרגע הרבה כעס מופנה אליו בעיקר בשל האופן שבו הוא נטש את הזירה. אם הוא קורא את הכתבה, אני מבקשת שיסגיר את עצמו וייקח אחריות על מעשיו. הוא טרח לצאת מהרכב כדי לנזוף ולצעוק על הבן שלי ששכב שם פצוע, אבל ברח לפני שהגיעו ניידות המשטרה ומגן דוד אדום. עצם הבריחה שלו מעידה על אשמתו בעבירה שביצע".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר