טוביאס דננברג, ראש עיריית האן מונדן שבגרמניה ומוטי ששון. צילום:אלי נאמן
טוביאס דננברג, ראש עיריית האן מונדן שבגרמניה ומוטי ששון. צילום:אלי נאמן

ראש עירייה מגרמניה הגיע לחולון. איפה הוא בחר לבקר?

טוביאס דננברג מתארח השבוע לראשונה בישראל במסגרת הוועידה הבינלאומית לחדשנות שמקיים השלטון המקומי. אז הוא לא ויתר על חולון, העיר התאומה של האן מונדן

פורסם בתאריך: 11.12.22 09:50

טוביאס דננברג, ראש עיריית האן מונדן שבגרמניה, שמתארח השבוע, לראשונה, בישראל במסגרת הוועידה הבינלאומית לחדשנות שמקיים השלטון המקומי, ערך ביקור גם בחולון, העיר התאומה להאן מונדן.

דננברג, שהגיע בלוויית פרנק סטריגה, הממונה על ערים תאומות ומשלחות נוער בעירו, החל את סיורו בפגישה לבבית עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בבית העירייה. לאחר מכן, ביקר במוזאון העיצוב בתערוכה המצליחה "מפעל החלומות", שמצדיעה למעצב האופנה הבינלאומי, יליד חולון, אלבר אלבז ז"ל. בהמשך, סייר בפארק פרס, במתחם לה פארק ובהיכל טוטו חולון, והתרשם מהעשייה העירונית הענפה.

 

ראש העיר מוטי ששון: "שמחתי לארח השבוע בחולון את עמיתי, ראש עיריית האן מונדן. אני רואה חשיבות רבה בשימור מערכת היחסים הטובה עם עמיתינו בעולם, לשם פיתוח שיתופי פעולה בתחומים שונים לרווחת התושבים ולחיזוק מעמדה של ישראל בעולם. כך למשל, כאשר ישראל מצאה את עצמה באחרונה בסבב לחימה נוסף, היו אלה חברינו מגרמניה, שהציבו את דגל ישראל על גג בניין העירייה שלהם ושוחחו עם שרים בממשלת גרמניה, על מנת לשכנעם בזכותה של ישראל להגן על עצמה".



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר