אלימות. צילום: שאטרסטוק
אלימות. צילום: שאטרסטוק

״מישהו יכול להבטיח לילדים שלי שאני לא אהיה הקורבן הבא?״

עובדי המרפאה של קופת חולים כללית בחולון חוו שוב מקרה אלימות בתוך המרפאה וחוששים מהמקרה הבא

פורסם בתאריך: 22.12.22 14:20

ארועי האלימות לא עוצרים, אתמול (רביעי) זה קרה שוב בחולון, באותה מרפאה בה, לפני שנה וחצי הוצתה למוות האחות טובה קררו, הפעם, הגיע למרפאת כללית בחולון מטופל שפנה לבית המרקחת וביקש מהרוקחת מדבקות פנטניל, אלא שכשלא נענו לבקשתו, המטופל שלף נשק ואיים שירה בעצמו אם לא יקבל מיידית את המדבקות. אנשי הצוות במרפאה פנו למשטרה, הזעיקו עזרה וקיבלו הנחיה להסתתר בחדר ממוגן, אך המטופל הגיע לשם ואיים עליהם. המשטרה הגיעה ועצרה את אותו אדם. בעקבות המקרה, היום (חמישי) נערכו במרפאה עיצומים במחאה על גל האלימות הגואה נגד הצוותים הרפואיים.

״הצוות כולו בלחץ מזה״ אומרת עובדת במרפאה ל״השקמה חולון״, אנחנו אשכרה מפחדים להגיע לעבודה, האיש נכנס עם אקדח וזה יכול היה להסתיים אחרת לגמרי. כבר חווינו אובדן במרפאה הזו כתוצאה מאלימות של חולה שפשוט לא קיבל את מענה שניתן לו. מישהו יכול להבטיח לילדים שלי שאני לא אהיה הקורבן הבא?״ היא אומרת.

עובדת נוספת במרפאה מספרת, ״אנחנו חווים אלימות על בסיס יום יומי וזה מטורף, אנשים מגיעים הנה ומרשים לעצמם לדבר בבוטות, לאיים ולהתנהג בצורה בזויה, אף אחד לא מגן עלינו והצוות כולו חושש להיקלע לעימותים עם המטופלים ופשוט סובל בשקט את ההתנהלות הבזויה הזו על בסיס יום יומי כי מי מבטיח לנו שנחזור בשלום הבייתה?״

היום (חמישי) כאמור, במרפאה בחולון נעשו עיתומים ושעות המרפאה עודכנו בשל המקרה. ״אנחנו לא נסכים להמשיך לקבל את ההתנהלות הזו ונעשה עיתומים עד מתי שהמטופלים יבינו שצריך להתנהג בכבוד לצוותים הרפואיים שרק רוצים ומנסים לעשות את עבודתם״ מסכמת עובדת המרפאה.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר