לוח מודעות בגאולים 42 צילום: עיריית חולון
לוח מודעות בגאולים 42 צילום: עיריית חולון

עם תאורה סולארית: החלה החלפת כל לוחות המודעות בחולון

עיריית חולון החלה בהצבת לוחות מודעות עירוניים בעיצוב חדש ומבוססי תאורה סולארית. המהלך כולל החלפת כ-150 לוחות מודעות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 1.1.23 07:32

מערך חזות העיר בעיריית חולון החל בהתקנת לוחות מודעות חדשים שיחליפו בהדרגה את הלוחות הישנים. הלוחות הראשונים הותקנו ברחוב רבינוביץ' 22  וברחוב גאולים 42 ובימים הקרובים צפויה התקנה של לוחות מודעות חדשים ברחוב לסקוב פינת רבינוביץ' וברחוב ההסתדרות פינת זלמן ארן. התקנת שמונה לוחות חדשים נוספים תתבצע בקרוב.

מדובר בדגם לוח חדשני שתוכנן על ידי העירייה בסיוע חברת "כשר תקשורת חזותית", ושעוצב בדומה לקו העיצובי של השילוט העירוני. הלוחות, שבוצעו בידי חברת "רוט תעשיות בע"מ", כוללים תאורה מבוססת אנרגיה סולארית ידידותית לסביבה.

 

 

הלוחות החדשים שיותקנו בהדרגה יחליפו, כאמור, את הלוחות העגולים הישנים, שמיועדים להדבקת כרזות לפרסום אירועים ומופעים. בנוסף, יותקנו לוחות גם במיקומים חדשים, כגון בסמוך לתיאטרון חולון, בסמוך למדיטק  ועוד. הכוונה להחליף באופן מדורג את כל לוחות המודעות העירוניים המוצבים ברחבי העיר ללוחות חדישים ומודרניים לטובת הבאת מידע עירוני לידיעת התושבים בצורה ידידותית, יעילה ואסתטית. חל איסור על הדבקת פרסומים באופן עצמאי על לוחות אלה ותליית המודעות מתבצעת באמצעות העירייה.

יצוין, כי בעיר קיימים בנוסף כ-150 לוחות מודעות קהילתיים לשימוש התושבים, ללא תשלום, שמיועדים להדבקת מודעות פרטיות בגודל שאינו עולה על A-4.  מידע על לוחות המודעות ומיקומם ברחבי העיר ניתן למצוא באתר העירוני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר