הענקת מגן כוכב זהב לעיריית חולון בתחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי 2022, צילום-עיריית חולון
הענקת מגן כוכב זהב לעיריית חולון בתחרות המקלט והמיגון במרחב האזרחי 2022, צילום-עיריית חולון

שלא נצטרך: זכיה חמישית ברציפות לחולון בחמישה כוכבים בתחרות המקלט והמיגון

מטרת התחרות, שמתקיימת בהובלת המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף, היא לעודד את הרשויות המקומיות בארץ להגביר את פעילותן בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים ולשפר את הדרוש

פורסם בתאריך: 30.12.22 10:54

עיר מקלט: עיריית חולון זכתה במגן "כוכב זהב" על 5 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבים בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל יפה". מטרת התחרות, שמתקיימת בהובלת המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף, בשיתוף משרדי ממשלה שונים ומרכז השלטון המקומי, היא לעודד את הרשויות המקומיות בארץ להגביר את פעילותן בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים ולשפר את הדרוש, תוך הגברת מעורבות ומודעות הקהילה לחשיבות הנושא. בתחרות מתמודדות רשויות מקומיות מרחבי הארץ על תארי יופי שמוענקים עבור מקלטים ציבוריים שמתוחזקים וערוכים כנדרש למקרי חירום.

 

 

בטקס שנערך השבוע העניקו מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא ובכירי המועצה לישראל יפה את המגן לראש העירייה, מוטי ששון, למנהל אגף חירום וביטחון בעירייה, דרור שלו ולאחראית המקלטים הציבוריים ברשות, מירב גוהר-דוד. בחולון מצויים 65 מקלטים ציבוריים ואגף חירום וביטחון פועל במשך כל השנה על מנת לתחזק אותם ולשפצם. זאת, במטרה להכין את המקלטים בעיר לשעת חירום, לשמר אותם ולגרום לשהות נעימה כלל הניתן במקלטים הציבוריים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר