עבודות הרכבת הקלה בצומת חולון. צילום: יחסי ציבור
עבודות הרכבת הקלה בצומת חולון. צילום: יחסי ציבור

העסק הוותיק נסגר אחרי 65 שנה: "כל רחוב סוקולוב קורס"

בפוסט כואב הודיעה בעלת החנות קול אור בסוקולוב על סגירת החנות., רפי לוי שעובד בחנות, ציין כי הבין לאחר שיחה עם ראש העירייה שאין פתרון למצבם שנוצר בשל עבודות הרכבת הקלה ומחוסר ברירה החליט לסגור ולבצע מכירת חיסול

פורסם בתאריך: 3.1.23 11:20

עצוב: עבודות הנת״צ הובילו את בעלי החנות "קול אור" לסגור את החנות, אחרי שפעלה מעל ל-65 שנים ברחוב סוקולוב בחולון., פנינה משיח בעלת העסק, ואיתה חתנה רפי לוי שפרסם אתמול (שני) פוסט בפייסבוק שתוך שעות ספורות הפך להיות ויראלי. השניים ציינו: "יש לנו עסק ותיק מעל 65 שנים של מוצרי חשמל בסוקולוב 85 בחולון. העסק נקרא "קול – אור". אנחנו נאלצים לסגור בסוף החודש. עצוב מאוד, כואב מאוד, גם אחרי שיחה עם ראש העיר מוטי ששון יצאתי בהרגשה ששום דבר לא ישתנה. ואנחנו בקו הראשון להיפגע. ללא שום התחשבות מכל גורם ממשלתי או עירוני חבל כי כל רחוב סוקולוב קורס וגם העיר בכלל".

 

 

בין שלל התגובות בלטו תגובות של לקוחות ותיקים של העסק שציינו כי הם קונים בחנות כבר שנים וכי מדובר בתעודת עניות לעיר חולון. בשיחה עם השקמה חולון, אישר רפי לוי את הפרטים וציין כי כבר בעבר אכן ניהל שיחה עם ראש העירייה אולם כשחזר ללא תוצאות הבין שאין לו סיבה להמשיך את הדרך והחליט לסגור את החנות ולבצע בה מכירת חיסול.

מהעירייה נמסר בתגובה: "צר לנו על סגירתו של העסק הוותיק בעיר ואולם לעירייה אכן אין כל יכולת חוקית להשפיע על עבודות הרכבת הקלה שהן בסמכות בלעדית של נת"ע ושל משרד התחבורה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר