רוכבי אופנוע צילום: עמותת אור ירוק
רוכבי אופנוע צילום אילוסטרציה: עמותת אור ירוק

נתון מדאיג: מאות רוכבי אופנוע נפגעו בתאונות דרכים בחולון בשנים האחרונות

חלקם היחסי של הרוכבים הנפגעים מכלל נפגעי תאונות הדרכים בעיר בשנים האחרונות מציב את חולון במקום החמישי בטבלה שפרסמה עמותת אור ירוק

פורסם בתאריך: 5.1.23 08:30

18% מהנפגעים בתאונות דרכים בעיר חולון בחמש שנים (2021-2017) הם רוכבי אופנועים וקטנועים, נתון שמציב אותה במקום החמישי והגרוע, בחישוב חלקם של הרוכבים מכלל הנפגעים בעיר.

בעמותת אור ירוק ניתחו את נתוני ההיפגעות של רוכבי האופנועים והקטנועים בתאונות דרכים בחמש שנים (2017-2021), בערים מעל 50 אלף תושבים ואת חלקם היחסי של הרוכבים הנפגעים מכלל נפגעי תאונות הדרכים בעיר.

במקום הראשון עומדת העיר גבעתיים (103 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים בחמש השנים האחרונות) במקום השני תל אביב-יפו כאשר חלקם של הרוכבים שנפגעו בתאונות דרכים נאמד בשיעור של 25% מכלל הנפגעים בעיר (2,005 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). רמת גן נמצאת במקום השלישי כאשר חלקם של הרוכבים שנפגעו בתאונות דרכים נאמד בשיעור של 24% מכלל הנפגעים בעיר (388 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). חלקם של הרוכבים באילת בכלל הנפגעים בעיר נאמד ב-20% (71 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים). חולון (18%) סוגרת את חמשת הערים האדומות לרוכבי האופנועים והקטנועים בישראל (376 רוכבים שנפגעו בתאונות דרכים).

 

 

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים. מגמת העלייה החדה ברוכבים ההרוגים בכל שנה הייתה חייבת  להדליק נורה אדומה במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים במטרה לפעול על מנת לצמצם א תמספר ההרוגים הגבוה. התשתיות בנויות עבור המכוניות ולא לוקחות בחשבון שיש גם כלים דו גלגליים בכביש. ראשי הערים חייבים למפות את הרחובות והצמתים מרובי התאונות והנפגעים בתאונות דרכים וליצור תכנית פעולה מקצועית להפחתת הנפגעים באותן נקודות תורפה. תאונות הדרכים הן לא גורל משמים וביישום תכנית ארוכת טווח ניתן לצמצם באופן משמעותי את מספר הרוכבים שנהרגים בכל שנה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר