ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

אנשים איבדו את זה, לא האמנתי שנפחד להיות על הכביש כי הרצח הבא יכול להיות שלנו"

א', תושבת חולון, מספרת על סיטואציה מפחידה אליה נקלע בעלה בחולון בגלל תאונה קלה. פשוט לא הגיוני שזה מה שקורה בכבישים", היא אומרת

פורסם בתאריך: 29.1.23 12:39

"אני מזועזעת, מה קורה עם אנשים? יש פה אפס סובלנות ואם בעלי לא היה מתנהג בקור רוח זה יכול היה להסתיים בדקירה או במשהו גרוע יותר", כך אמרה א׳, תושבת חולון, שמצאה את עצמה בשבת בסיטואציה מפחידה.

א' סיפרה: "בעלי נסע ביום שבת בבוקר ברחוב ההסתדרות פינת ויצמן והיה מעורב בתאונה. בעלי יצא מהרכב, ביקש להחליף פרטים ולהמשיך בנסיעתו למוקד הרפואי מאחר והיה עם 40 מעלות חום. אלא שאז הוא נתקל בנהג השני, צעיר שלדעתנו היה שיכור. הצעיר לא נתן לו לנסוע, עמד מול האוטו, איים עליו ואז קרא לאנשים שיגיעו. הם החלו לקלל ולאיים על בעלי ואיימו שיוציאו כסף מהביטוח למרות שבפועל הרכב השני קיבל רק שריטה", היא אומרת.

 

 

א' מוסיפה: "זה מצב בעייתי, אנשים אשכרה איבדו את זה, לא האמנתי שנגיע למצב כזה שאנחנו אשכרה מפחדים להיות על הכביש כי מקרה הרצח הבא יכול להיות שלנו. הם ניצלו את המצב של בעלי שהוא חלש והגיבו כמו שהגיבו, כל זה בזמן שאני הייתי על הקו עם בעלי, שמעתי את הקללות והצעקות והייתי בהלם. מישהו חייב לשים סוף למצב הזה, פשוט לא הגיוני שזה מה שקורה על הכבישים".

לדברי הזוג, לאחר דין ודברים עם הצד השני, והתערבות גורמים נוספים שהיו במקום והרגיעו את המצב, הבעל עזב את המקום והגיע לתחנת המשטרה המקומית על מנת להגיש תלונה. במשטרה אישרו את הפרטים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר