חובש מד"א לירן אלגרבלי, פראמדיקית מד"א תפארת ויסמן, חובשת בכירה במד"א רויטל צברי, קובי ראסן ואשתו לינור, חובשת מד"א ליאת שנקמן צילום דוברות מד"א
חובש מד"א לירן אלגרבלי, פראמדיקית מד"א תפארת ויסמן, חובשת בכירה במד"א רויטל צברי, קובי ראסן ואשתו לינור, חובשת מד"א ליאת שנקמן צילום דוברות מד"א

דרמה במכון כושר בחולון עם סוף טוב: לפתע התמוטט אחד המתאמנים

למרבה המזל כאשר קובי ראסן התמוטט, התאמנה בסמוך אליו רויטל צברי, חובשת בכירה במד"א. למרבה המזל, היה במקום מפעם. שבועיים אחרי הדרמה הגדולה הם נפגשו ושחזרו את מה שקרה

פורסם בתאריך: 3.2.23 11:04

זה קרה כשקובי ראסן היה באמצע עוד אימון יחד עם אשתו במועדון הקרוספיט H Team בחולון. קובי בן ה-48, חש לפתע ברע והתמוטט. בין המתאמנים במקום הייתה רויטל צברי, חובשת בכירה במד"א,  שזיהתה מיד כי קובי ככל הנראה קיבל דום לב. רויטל הדריכה את החברים לאימון כיצד לבצע עיסויים ובאמצעות המפעם (דפיברילטור) שהיה במועדון הכושר נתנה לקובי שוק חשמלי אחד וליבו של קובי חזר לפעום.

כשהגיעו למקום חובש מיחידת האופנועים של מד"א לירן אלגרבלי וצוות ניידת טיפול נמרץ, קובי החל לחזור להכרה. הצוות כלל פראמדיקית מד"א תפארת ויסמן, הפראמדיק סלבה וייצר והחובשת ליאת שנקמן. הם פינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים שם עבר ניתוח לב ולאחר ארבעה ימים שוחרר חזרה לביתו כשהוא בהכרה מלאה ללא נזק מוחי. בסוף השבוע שעבר הזמינו קובי ראסן ואשתו לינור את צוות מד"א למפגש מרגש בביתם שבחולון.

צביקה פרידמן בעלי מכון הכושר H Team , חובשת בכירה במד"א רויטל צברי, קובי ראסן ואשתו לינור, צילום דוברות מד"א

צביקה פרידמן בעלי מכון הכושר H Team , חובשת בכירה במד"א רויטל צברי, קובי ראסן ואשתו לינור, צילום דוברות מד"א

״אני זוכר שהתחיל האימון וקצת שרף לי בחזה ועצרתי כי הרגשתי שמשהו לא בסדר", אמר קובי לצוות שהציל את חייו. "רגע אחד נשענתי על השולחן ופשוט נפלתי אחורה. אני מסתכל על הסרטון של מה שקרה ממצלמת האבטחה, רואים קבוצה של אנשים לצד רויטל ואני רואה אותם עושים לי החייאה ונלחמים על החיים שלי. לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר שבו זה יקרה. אני חושב שאתם הגיבורים כאן. מכשיר המפעם חייב להיות בכל מקום. פשוט בכל מקום".

"זה כל כך מרגש לראות אותך על הרגליים, בריא ושלם", אמרה לו במפגש רויטל צברי. "אני נזכרת ברגע שהתמוטטת, תוך שניות הבנתי שלא סתם נפלת וכל הקבוצה נרתמה לעזור. חיברנו את המפעם ואחרי מספר רגעים קיבלת שוק וחזרת לאט לאט להכרה. זה היה פשוט מדהים. המזל הגדול בסיפור הזה שהיה מפעם איתנו במועדון, זה הדבר שהציל את החיים שלך. מפעם זה דבר שצריך להיות בכל מועדון כושר".

בהמשך היום, חזרו קובי, אשתו לינור ומתאמנים נוספים לחדר הכושר להדרכת החייאה ושימוש במפעם שהעבירה חובשת מד״א רויטל צברי.

"זה היה אימון רגיל לחלוטין", סיפר צביקה פרידמן, בעלי מכון הכושר H Team וחברו הקרוב של קובי. "כמה דקות לתוך האימון פתאום שמעתי בום. לינור, אשתו של קובי, קראה לי וראיתי שקובי התמוטט. רויטל שהתאמנה גם היא באותו הערב מהר מאוד התחילה להפעיל את כולנו ותוך כמה שניות אחד המתאמנים רץ להביא את המפעם שהיה ממש מטרים לידנו בתוך המכון. לפני שנתיים החלטתי להביא את המפעם הזה, התלבטנו האם זה שווה את ההשקעה והחלטנו לבסוף שכן. עכשיו אני יכול להגיד לך שזה מכשיר שפשוט צריך להיות בכל מקום".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר