אשר נתן מורלי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה
אשר נתן מורלי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

"צריכים את העזרה של עם ישראל": אשר נתן מורלי ז"ל נרצח בפיגוע בנוה יעקב, משפחתו זקוקה לסיוע

מחסור באוכל, בביגוד ובשמיכות: בני משפחה וחברים התגייסו לעזור להוריו של אשר נתן מורלי ז"ל, שנרצח בפיגוע הקטלני בנוה יעקב בליל שבת. הם מספרים על מצוקה כלכלית, על משפחה בת 9 נפשות שחיה בדירת 60 מ"ר ועל צורך גדול בסיוע. "כל עזרה תתקבל בברכה"

פורסם בתאריך: 31.1.23 12:22

מאות מנחמים פקדו בימים האחרונים את בית משפחת מורלי בנוה יעקב, שם יושבים בני המשפחה שבעה לאחר הירצחו של אשר נתן מורלי ז"ל, הנער בן ה-14 אשר נרצח בפיגוע המזוויע בליל שבת.

הבאים בבית משפחת מורלי עוזבים בתחושות קשות, בשל התנאים הקשים שבהם חיה המשפחה – משפחה בת 9 נפשות אשר מתגוררת בדירת 60 מ"ר. דירה שבה החשמל נותק אתמול, שני, לאחר שמונה החשמל של המשפחה לא הוטען (החשמל חזר בהמשך לאחר שחברת החשמל הטעינה את המונה).

מקורבים, בני משפחה ואחרים מתגייסים כעת לעזרתם של בני משפחת מורלי – ההורים חיה-מושקה ואהרון ושבעת ילדיהם. "המשפחה במצב קשה, אנחנו צריכים את העזרה של עם ישראל", סיפר קרוב משפחה. "לאחר הטרגדיה נודע לנו על המצב הכלכלי הקשה שלהם, ונשמח שעם ישראל יתגייס לתרומות בשעה הקשה הזו".

"ידענו שהמצב הכלכלי של המשפחה לא טוב, אבל לא ידענו עד כמה הוא חמור וקשה", מתאר קרוב משפחה אחר. "ההורים בחובות, עם עיקולים – יש פה כדור שלג שמתגלגל וקשה עד בלתי אפשרי לצאת ממנו. אנחנו רוצים להוציא אותם מהמצב הקשה הזה, חבל שזה קורה בנסיבות הללו אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם".

 

לדבריו, "צריך עזרה בשוטף – ברמה החודשית. עכשיו הגיעו תרומות לימי השבעה – אבל המשפחה זקוקה לעזרה ברמה השוטפת הבסיסית ביותר – לאוכל. בנוסף חסרים מזרנים, מצעים, בגדים, שמיכות לחימום בחורף. רק כדי שיעזור להרים אותם קצת על הרגליים. כמובן שזה לא מנחם ולא מחזיר את אשר נתן ז"ל, אבל בהחלט יכול לעזור ולהרים אותם קצת. להמתיק במעט את המרירות".

בני משפחה בסיוע חברים ואנשים נוספים התגייסו לעזור לבני משפחת מורלי, אשר יושבת שבעה בשדרות נוה יעקב 32, כניסה א', דירה 92.

לטובת המשפחה נפתח קמפיין מימון המונים: https://charidy.com/chesedcny?utm_source=c_whatsapp.

ניתן להעביר תרומות דרך הדוד של אשר נתן ז"ל, שמוליק, בטלפון 054-8000343 (לציין תרומה).

אפשרות נוספת – העברה בנקאית למשפחה: בנק דיסקונט, סניף 139, מספר חשבון: 102354.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר