ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה צילום Kmiragaya depositphotos.com
ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה צילום Kmiragaya depositphotos.com

צעירה מחולון שיתפה בפייסבוק בפוסט כואב: "אחותי עוברת חרם נוראי. בית הספר לא עושה דבר"

מזעזע: בת 10 עוברת חרם חברתי בבית הספר בחולון, משפחתה מפנה טענות קשות כלפי בית הספר. אחותה של הילדה: "זה שורף לי את הלב, איך אפשר להיות כאלה רעים? איך אפשר להתעלם מהילדה?"

פורסם בתאריך: 7.2.23 10:30

טענות קשות כנגד הנהלת בית ספר יסודי בחולון וכנגד מחנכת כיתה, על כך שאינם עושים דבר כדי לסייע לילדה בת 10 שעוברת חרם חברתי. אחותה של הילדה העלתה פוסט קשה ברשת וביקשה מאנשי חינוך או הורים שעברו אירוע דומה, לסייע לה ולאחותה.

קשה היה להתעלם מהפוסט שכתבה אחותה של בת ה-10 ואשר עלה לפייסבוק בסוף השבוע האחרון. האחות כתבה: "חייבת לשתף על אחותי הקטנה בת 10 שבימים אלה עוברת חרם/דחייה חברתית בבית ספר בחולון – ״בית הספר הכי רע ומתעלם שיכול להיות", שיתפה. "אני, אחותה, מקבלת טלפונים באמצע היום ממנה היא שואלות שאלות של 'מה רע בי?' ו'למה אני בלי חברים'. זה שורף לי את הלב … אני כותבת את זה עם דמעות בעיניים … כי איך אפשר להיות כאלה רעים? איך אפשר להתעלם מהילדה? כמה מקרים של התאבדויות יש בגלל הדברים האלההה??? אני לא מוכנה בשום אופן שזה יגיע אלינו חלילה".

 

 

במשפחה אומרים כי פנו לבית הספר וביקשו את התערבות ההנהלה, המחנכת וההורים, אך לטענת האחות דבר לא קרה. "אמא שלי פנתה לא פעם להורים ולמחנכת והסבירה להם שזה לא בסדר כי אחותי מתקשה חברתית. ההורים התעלמו והמורה העלתה תירוצים", אומרת האחות ומוסיפה בשיחה עם "השקמה חולון": "אנחנו לא נשב בשקט. אני בתור אחותה הגדולה החלטתי לנסות להפתיע אותה במשהו שיעשה לה טוב על הלב. אשמח לעזרה אם מישהו מכיר ויכול לעזור להתנהלות להיות יותר קלה. אני חייבת לציין שאמא שלי פנתה במכתבים, במיילים ובטלפונים למשרד החינוך וביקשה  להעביר את אחותי בית ספר. היא לא נענתה עד היום. אמא שלי פנתה לא פעם למחנכת, עשתה שיחות על גבי שיחות עם הנהלת בית הספר וכלום לא עזר. אם יש הורה/מורה/אח של או לא משנה מה תחדירו בילד/ה לא להשאיר אף אחד בפינה ולא משנה מה הסיבה כי יכול להיות שגם אתם הייתם כאלה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "קיים פעם בין המתואר בפנייתך לבין התרשמות מנהלת בית הספר והצוות החינוכי, שממשיכים לטפל ולתת מענים לצורכי התלמידה. בנוסף, הורי התלמידה גם קיבלו מענה ממינהל החינוך, שממשיך לעמוד עמם בקשר. מפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט יותר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר