השריפה במתחם האימונים של הפועל תל אביב, צילום כבאות חולון
השריפה במתחם האימונים של הפועל תל אביב, צילום כבאות חולון

צפו | שריפה פרצה במתחם האימונים של הפועל תל אביב, נבדק חשד להצתה

במהלך הלילה נשרפו המועדון, משרדי הנוער, חדר הכושר ונזק כבד נגרם למקום. המשטרה מצאה מצת במתחם והחשד שנחקר הוא הצתה

פורסם בתאריך: 5.3.23 10:04

שריפה פרצה הלילה במתקן האימונים של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, המצוי בגבול חולון – תל אביב יפו, מול בית החולים וולפסון. החשד הוא כי מדובר בהצתה. נזק כבד נגרם למשרדים ולמתקנים. המשטרה חוקרת את נסיבות השריפה.

לפנות בוקר התקבלו קריאות במוקדי המשטרה וכיבוי אש על עשן ולהבות במתחם האימונים ברחוב הלוחמים. שלושה צוותי כיבוי מכבאות והצלה חולון בפיקוד רשף אמיר בן חמו בסיוע צוות מתחנת תל אביב והוזנקו למקום וזיהו עם הגעתם עשן ולהבות היוצאות מגג המבנה. הצוותים חתרו במהרה למגע וכיבוי מוקד האש ומנעו את התפשטותה למבנים נוספים שנמצאים בסמוך ובמספר סריקות שללו המצאות לכודים במקום.

 

האירוע הסתיים ללא נפגעים אך נזק רב נגרם למבנה. חוקר דליקות זומן למקום לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה. כפי הנראה, לא ניתן יהיה להשתמש במתקנים מחשש לקריסתם. המשטרה אספה סרטונים ממצלמות האבטחה ובמקום אותרה מצית שכפי הנראה שימשה את המציתים.
מדוברות משטרת איילון נמסר: "במשטרת ישראל התקבל הלילה דיווח על שריפה במתחם האימונים של הפועל ת"א ברח' הלוחמים בת"א. נסיבות האירוע נחקרות בשיתוף חוקרי הצתות".
במשטרה חוקרים אם השריפה נגרמה כתוצאה מהצתה, זאת לאחר שבשעות הבוקר אותרו כתובות גרפיטי על קירות המועדון. יש לציין כי בעמוד אינסטגרם שבו סמל בית"ר ירושלים, הועלו סרטונים שכפי הנראה צולמו מרחפן ותיעדו את השריפה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר