הזמר במסכה, גרסת המיוחדים (צילום: גילי ניצן)

מי זה? מי זה? במרכז קשת חגגו את פורים בסגנון "הזמר במסכה"

במשך שלושה חודשים הכינו מקבלי השירות במרכז, אנשים בעלי מוגבלויות, בליווי הצוותים המקצועיים, סדרת תחפושות המתאימות לפורמט הטלוויזיוני, כאשר ברגע השיא עלו לבמה ושרו. היה מרגש

פורסם בתאריך: 6.3.23 12:24

בסוף השבוע האחרון חגגו במרכז קשת בחולון נשף פורים יצירתי במיוחד בפורמט של "הזמר במסכה". החגיגה היא פרי עבודה מאומצת של מקבלי השירות במרכז,  אנשים עם מוגבלויות, שבמשך שלושה חודשים הכינו, בליווי הצוותים המקצועיים, סדרת תחפושות המתאימות לפורמט הטלוויזיוני, כאשר ברגע השיא עלו לבמה ושרו. איש הטלוויזיה והמנחה עידו רוזנבלום, שנחשף למיזם שלח ברכה מצולמת ומרגשת.

מרכז קשת בחולון מופעל על-ידי עמותת אלווין ישראל בתמיכת מחלקת הרווחה בעירייה ובפיקוח משרד הרווחה והביטחון החברתי. הוא מיועד לצעירים בגילאי 21 פלוס, בעלי מוגבלות קוגניטיבית, ומקנה להם הרגלי עבודה והכשרה לחיים בקהילה והשתלבות בשוק העבודה החופשי לצד פעילויות רבות ומגוונות. 

 

 

שרית מיכאלי, מדריכה מובילה באלווין ישראל, שיזמה והפיקה את הפרויקט: "האירוע היה מרגש לכולם, אולם התהליך היה מרגש אף יותר. בשנה שעברה התחלנו במסורת של מסיבת פורים בגרסה "המיוחדת" של אלווין לתוכנית 'הזמר במסכה'. בתהליך העבודה נבחרו על ידי מקבלי השירות הדמויות עליהן יעבדו, ובכישרון רב והמון שעות יצירה יצרו בעזרת צוות המרכז את הדמויות בשימוש בחומרים מגוונים וטכניקות רבות, זאת לצד אימונים בשירה. אני רוצה להודות  לדי ג'יי רותם בן יצחק והצלם דן בדולסקו אשר נרתמו לאירוע בהתנדבות וכן לעובדי חברת חשמל וצוות הרווחה של עיריית חולון על שיתוף פעולה רב שנים מכל הלב".

גלי, מקבלת שירות במרכז קשת, שגילמה את הערפד, אמרה: "כמה מרגש היה! נכנסתי לתוך התחפושת והדמות אותה הכנתי כבר המון זמן יחד עם המדריכות בקשת, שרתי לחברים שלי והם לא הצליחו לגלות שזאת אני. אני אוהבת את חג פורים ואוהבת את האווירה השמחה. פורים עוד מעט נגמר ואני והחברים שלי כבר מחכים לפעם הבאה.  התרגשתי ממש כשעדו המנחה של התוכנית בטלוויזיה שלח לנו ברכה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר