איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com
איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

חשודים בניסיון רצח ואירועים נוספים נתפסו בדירה בחולון

המשטרה ניהלה חקירה סמויה, בסיומה נעצרו תושבי הצפון שגרו בדירה בחולון וחשודים שניהלו סכסוך אלים על רקע סחר בסמים באזור גוש דן

פורסם בתאריך: 15.3.23 11:20

תשעה חשודים באירועים חמורים בהם ירי נתפסו בדירה בחולון שהיוותה את הבסיס שלהם. היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון במחוז תל אביב פענחה רצף של אירועי פשיעה חמורה, לרבות ניסיון רצח, ירי, השלכת רימון הלם והנחת מטען. היחידה הצליחה לבסס תשתית ראייתית נגד תשעה חשודים ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום חמור.

 

במהלך החודשים האחרונים ניהלה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון של מחוז תל אביב חקירה מורכבת ומקצועית, במהלכה הצליחו החוקרים לאתר 9 חשודים בביצוע עבירות אלימות חמורות ביותר. החשודים תושבי צפון הארץ (בני 20,30) נעצרו בתחילת חודש פברואר והועברו לחקירה. הם התגוררו בדירה בחולון.

מהחקירה עלה כי מדובר בחשודים שניהלו סכסוך אלים על רקע סחר בסמים באזור גוש דן, כאשר באחד האירועים ירו לעבר גבר בתל אביב ופצעו את בת זוגו. מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעת לעת, ובסיומה של החקירה הוגשו נגד החשודים הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר