עורך דין ניסן זכריה בכנס של תנועת יחד, צילום באדיבות תנועת יחד
עורך דין ניסן זכריה בכנס של תנועת יחד, צילום באדיבות תנועת יחד

"לחלק את העיר לרובעים". מאות בכנס תמיכה בעו"ד ניסן זכריה

מאות מפעילי תנועת יחד הגיעו לכנס תמיכה במועמד לראשות עיריית חולון, שאמר: "הגיע הזמן שבחולון נעניק חוג חינם לכל ילדה וילד ונוזיל את מחירי הצהרונים במקום לבנות עוד מוזיאון"

פורסם בתאריך: 29.3.23 14:00

מאות פעילי תנועת יחד פקדו את כנס התמיכה במועמד לראשות עיריית חולון, עו"ד ניסן זכריה, שאמר: "תמיד ידעתי שבעיר חולון יש קהילה שלא מוותרת, קהילה שיוזמת, קהילה שאכפת לה. הגיע הזמן להפסיק לאגור תקציבים בעירייה ולהשקיע באנשים הכי חשובים בעיר, תושבות ותושבי חולון".

בין המשתתפים באירוע התמיכה המיוחד בלטו הפעילה לקידום נשים, מלכה קופרמן, אשת יחסי הציבור, נטע שריקי, אשת הנדל"ן, מטי לשם, סגן ראש העירייה לשעבר ומנכ"ל ארגון הגמלאים הארצי, אפרים קורן, הפעילים החברתיים ומובילי התנועה עמוס ירושלמי וחנן לוי וחבר המועצה לשעבר, שוקי דיטמן.

 

אל הכנס שנערך אתמול (שלישי) הגיעו פעילות ופעילים מכל רחבי העיר. במהלך הערב החגיגי אותו הנחה איש התקשורת ושדרן רדיו לב המדינה, מיכאל שרבט, נאמרה ברכת חג מפי הרב יוסף מחבר,  עו"ד זכריה נשא נאום מרגש. עו"ד זכריה הצהיר על כוונתו להעלות לראש סדר העדיפויות את החינוך, הביטחון האישי, הדיור, התחבורה ותחום הבילוי והפנאי. "הגיע הזמן שבעיר חולון נעניק חוג חינם לכל ילדה וילד ונוזיל את מחירי הצהרונים במקום לבנות עוד מוזיאון", אמר.

עוד התייחס זכריה לכוונתו לפתוח את בתי ספר לרישום על אזורי ולתחרות, לעודד עסקי בילוי באמצעות מתן תמריצים ליזמים, לשחרר את הפקקים באמצעות מעבר לרמזורים חכמים וכן הציג את תוכנית הדגל שלו: לחלק את העיר לרובעים על מנת לפתור את מצוקת השירות לתושבים. עו"ד ניסן זכריה מתח ביקורת חריפה על התנהלות ראש העירייה המכהן, מוטי ששון ואמר: "הגיע הזמן להפסיק לאגור תקציבים בעירייה ולהשקיע באנשים הכי חשובים בעיר, תושבות ותושבי חולון. תפקיד ראש העיר איננו מטרה הוא אמצעי לשרת את הציבור ולהשיב את חולון לצמרת הערים המובילות בישראל ובעולם – קודם כל למען התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר