מורן ישראל, צילום אביגיל עוזי
מורן ישראל, צילום אביגיל עוזי

מורן ישראל, יו"ר סיעת צעירים פלוס, מכריז: "אני אהיה ראש העיר הבא של חולון"

עם ניסיון רחב בזירה המקומית, אחריות על המערך הלאומי לבדיקות הקורונה בנתב"ג ועוד, ישראל מכריז על התמודדות על תפקיד ראש העירייה ואומר: "מסקרים שראינו, כ-82 אחוזים מתושבי העיר מאסו בהנהגה הקיימת ורוצים הנהגה צעירה"

פורסם בתאריך: 4.4.23 09:52

מורן ישראל, יו"ר סיעת צעירים פלוס, וחבר מועצת העיר חולון מזה כעשר שנים, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות שיתקיימו השנה על ראשות עיריית חולון. ישראל אמר: "מסקרים שראינו, כ-82 אחוזים מתושבי העיר מאסו בהנהגה הקיימת ורוצים שראש העיר יפנה את מקומו לטובת הנהגה צעירה. אחרי כל כך הרבה שנים של עשייה, ניסיון ומתוך תחושת אחריות לבית שלי, אני מודיע כי אני הולך להיות זה שיחליף אותו, משום שמבין המועמדים, לי יש את היכולות הניהוליות והמקצועיות להוביל את העיר בשנים הבאות".

ישראל פעיל בזירה המקומית כ-15 שנה, מתוכן כאמור עשר שנים כחבר מועצת עיר. הוא בן 39, חולוני מבטן ומלידה שגדל בשכונת תל גיבורים, התחנך והיה פעיל במסגרות שונות בעיר עוד מגיל הנעורים. נושא הצעירים בחולון וקידומם בוער בו. הוא בעל תואר שני במדע המדינה בתוכנית למנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב, ובשנת 2013 נבחר לראשונה למועצת העיר. כיום, כאשר הוא אב לשני ילדים קטנים המתחנכים וגדלים בעיר, הוחליט להתמודד על ראשות העירייה.

ישראל מעיד כי הוא מתמקד בחמישה תחומים עיקריים אותם הוא מקדם כחבר מועצה: שיפור התחבורה בחולון, שיפור איכות החינוך בעיר, פיתוח המגזר העסקי בעיר, שיפור מצב הדיור וכמובן – תחום הנוער והצעירים. רק לפני שנה, עברה במועצת העיר חולון החלטה שיזם ישראל, במסגרתה לכל ילד בחולון תהיה הזכות לחוג במרכז הקהילתי הקרוב לביתו.

 

"במשך שנים לא התייחסו בעירייה לצורך להקמת מחלקה ייעודית לתחום הצעירים", אומר ישראל. "אנחנו הכרחנו את העירייה לפתוח מחלקה ייעודית לאוכלוסייה זו ולפעול למענה. דאגנו להקמת מרכזי צעירים בשכונות, הקמנו מעונות לסטודנטים בעיר, הגדלנו את המלגות המגיעות לסטודנטים תושבי חולון ועוד".

במהלך שלוש השנים האחרונות, התווסף תחום אחריות נוסף לישראל: במסגרת מבצע הבדיקות הנרחב שערכה ממשלת ישראל בתקופת הקורונה, ישראל היה אחראי על המערך הלאומי לבדיקת הקורונה בנתב"ג – במסגרתו הוביל את המעבדות הרפואיות לנכנסים ארצה, את מערך הבדיקות במבצע "מגן אבות ואמהות" כמו גם את מבצע "מגן חינוך" לילדי ישראל במסגרת החזרה לשגרה שלאחר המגיפה. כעת, הוא מסמן את תפקיד ראש העירייה כיעד הבא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר