סגן דורין לב, מצטיינת רמטכ"ל מחולון, צילום דובר מצה"ל
סגן דורין לב, מצטיינת רמטכ"ל מחולון, צילום דובר מצה"ל

"אני מרגישה משמעות רבה בתפקידי". סגן דורין לב מחולון נבחרה למצטיינת רמטכ"ל

סגן לב הגיעה ליחידה הנוכחית שלה בתחילת הפיילוט של אפליקציית "זוזו" ופיתחה והובילה אותו. במקביל לשירותה היא לומדת לתואר ראשון במכללה האקדמית תל אביב- יפו

פורסם בתאריך: 5.4.23 09:47

טקס מצטייני הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי התקיים בימים האחרונים האחרון לכבוד יום העצמאות ה-75. בין המצטיינים נבחרה סגן דורין לב, ראש צוות פיתוח זוזו והובלה מיחידת שחר, בת 24 מחולון.

סגן לב התגייסה בתור תוכניתנית ולאחר הכשרה השתבצה בשחר לענף לוגמ"ר, יצאה לקצונה והתחילה לשרת כקצינה בצוות הובלה של אפליקציית "זוזו". היא הגיעה בתחילת הפיילוט ופיתחה אותו.

"אני מרגישה משמעות רבה בתפקידי", היא אומרת, "באחריות על אפליקציית זוזו שבעצם מייעלת את הנסיעה בתחבורה ציבורית לכלל חיילי צה"ל, אשר חוללה מהפך תודעתי, שינוי שנועד להקל על החיילים".

 

היא אוהבת לרקוד, לתרום לזולת, להיות עם המשפחה והחברים. סגן לב לומדת במקביל לשירותה הצבאי לימודי תואר ראשון במכללה האקדמית תל אביב- יפו.

היא מתרגשת מהמעמד ומההערכה ואומרת: "אני גאה לייצג את יחידת שחר שמטרתה לעשות טוב לחיילים. אני מודה לחייליי ומפקדיי ומוקירה תודה לדודתי ליאת אשוש ולחברתי הטובה עדן ספקטור, אשר נפטרו מסרטן ומשפיעות עליי באופן תמידי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר