אדם בבגדי וולט משחית את דלתות המעליות, צילום ממצלמות האבטחה
אדם בבגדי וולט משחית את דלתות המעליות, צילום ממצלמות האבטחה

שליח וולט השחית את דלתות המעליות בבניין מגורים בחולון. וולט: "מקרה חמור"

דיירים בחולון גילו סימני חריטה על דלתות המעליות. בדיקה במצלמות האבטחה גילתה מה קרה. וולט בתגובה: "מדובר על מקרה חמור וחריג במיוחד שמנוגד לערכים שלנו"

פורסם בתאריך: 13.4.23 13:20

תושבי הבניין ברחוב שפרינצק 36 בחולון, היו המומים בערב החג, כשראו סימני חריטה גדולים על הדלתות החיצוניות של מעליות הבניין. מה שהתגלה במצלמות האבטחה של הבניין, הפתיע אותם עוד יותר.

דיירת בבניין סיפרה: "כשירדנו למטה פתאום גילינו את זה, מדובר בבניין חדש ממש ולא הבנו למי היה אינטרס לעשות את זה". לאחר שמספר דיירים פנו אל ועד הבניין, הוחלט לבדוק במצלמות האבטחה. "ביררנו עם הוועד מה קרה שם והם בדקו במצלמות האבטחה של הבניין ואז כולנו היינו בשוק", מספרת הדיירת. "במצלמות נראה אדם במדי וולט חורט על דלתות המעליות. בערך בזמן הזה, לפי בירור שערכנו, אכן היה שכן שהזמין משהו מוולט".

 

לדברי שכן נוסף, נעשתה פניה לחברת וולט על מנת להתלונן על הנושא. "שוחחתי איתם והם לא לוקחים אחריות", הוא אומר. "הסרטון נשלח אליהם והם הודו שהסרטון חמור, באותה נשימה הם ציינו  כי עובדי  וולט הם עצמאים והמליצו לנו להגיש תלונה במשטרה. אמרתי להם שיש להם 24 שעות לתקן את המעלית ולהציע פיצוי ל-50 דיירים, אנשים מפחדים לרדת במעלית, יש זקנים יש ילדים יש נשים בהריון שממש מפחדים מהתוצאה של המעשה הזה. אנחנו מחכים שישובו אלינו עם תשובה על מנת שנחליט מה אנחנו הולכים לעשות בהמשך, האם להגיש תלונה במשטרה. ברור שפעולה כזו לא תעבור לסדר היום".

מוולט נמסר בתגובה: "מדובר על מקרה חמור וחריג במיוחד שמנוגד לערכים שלנו. מיד עם קבלת הסרטון מהלקוחות, פעלנו כדי לאתר את האדם המופיע בסרטון ולסיים עימו התקשרות. התנצלנו בפני דיירי הבניין ואנחנו מאמינים שרשויות אכיפת החוק יטפלו במקרה במלוא החומרה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אולה

    שמענו על השליחים שלהם אחד משתין במעלית אחד חורט במעלית , שיקחו אחריות על העובדים שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר