מצטיינות נשיא מחולון, מימין צליל קוזרי, א, ומעיין דריקס
מצטיינות נשיא מחולון, מימין צליל קוזרי, א, ומעיין דריקס

כבוד: שלוש חיילות מחולון נבחרו למצטיינות נשיא

מפעילת ההאמר, קצינת הלוגיסטיקה, והחיילת שסייעה בקליטת פליטים מאוקראינה: קבלו את סגן צליל קוזרי, את סמלת א' ואת רב"ט מעיין דריקס, שלוש מצטיינות נשיא מחולון

פורסם בתאריך: 30.4.23 10:29

טקס מצטייני נשיא המדינה, יצחק הרצוג, התקיים ביום העצמאות ובין המצטיינים נבחרו שלוש חיילות מחולון: סגן צליל קוזרי, רב"ט מעיין דריקס וסמלת א'.

סגן קוזרי היא בת 20, והתגייסה בדצמבר 2020 למסלול ייעודי לקצונה של חיל הלוגיסטיקה. היא עשתה טירונות בניצנים ולאחר מכן הייתה בתקופת סיפוח בגדוד רותם של חטיבת גבעתי. בהמשך יצאה לקצונה, ובסוף הקורס שובצה בגדוד 53, כקצינת לוגיסטיקה. בחודש האחרון משרתת כ-ע׳ קצין אספקה בגדוד. אמא שלה פקידה, אביה רכז מודיעין במשטרה. יש לה שני אחים, אחות בת 27, שוטרת ואח נוסף בן 17 שמתחיל בקרוב מכינה.

 

 

רב"ט מעיין דריקס היא בת 19.  היא התגייסה בדצמבר 2021 ושובצה להיות מפעילת האמר. לאחר חודשיים יצאה לקורס מ"כים ובסופו שובצה בפלוגת אלה, בשמונת החודשים האחרונים היא מפקדת בקורס מפעילות האמר קרבי.

סמלת א' בת ה-21 מחולון נולדה בארץ אך גרה באוקראינה עד גיל 15. בגיל 15 בחרה לעלות לארץ כי היא רצתה לחיות במדינה שבה נולדה ולהתגייס לצה"ל. כך עלתה לארץ ב-2017 לבד מאוקראינה. לפני גיוסה הייתה במכינה בירושלים והיום היא משכירה דירה בחולון עם עוד שתי חיילות בודדות, חברות מהמכינה.

א' התגייסה במרץ 2021 להיות לוחמת במערך ההגנה האווירי של חיל האוויר. היא עשתה טירונות והכשרה ולאחר מכן שובצה בכיפת ברזל בגדוד 947. א' מספרת כי היא מרוצה מהתפקיד ומרגישה משמעותית. בנוסף, היא מספרת כי במהלך השירות סייעה מספר חודשים בקבלת הפליטים מהמלחמה באוקראינה בנתב"ג, דבר שהיה מאוד משמעותי עבורה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר