זירת הרצח של צעיר מחולון ברחוב חנקין בראשון לציון, צילום דוברות המשטרה
זירת הרצח של צעיר מחולון ברחוב חנקין בראשון לציון, צילום דוברות המשטרה

רצח לפנות בוקר: צעיר בן 22 מחולון נורה למוות בדירה בראשון לציון

רצח בדירה ברחוב חנקין בראשון לציון: צעיר בן 22 מחולון נורה למוות, היורים פרצו לדירה בה שהה וירו בו. מותו נקבע על ידי אנשי הרפואה במקום, הרקע פלילי

פורסם בתאריך: 24.4.23 09:35

אירוע חמור לפנות בוקר בראשון לציון: צעיר בן 22, תושב חולון, נרצח ביריות בדירה ברחוב חנקין בעיר. זהו הרצח השלישי בתקופה האחרונה בראשון לציון. הרקע לאירוע פלילי.

מהמשטרה נמסר: המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי בראשון לציון, במסגרתו נורה גבר למוות.  שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו לפנות בוקר (שני) בחקירה עם קבלת דיווח על אירוע ירי בעיר, כאשר מותו של הפצוע נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.

"פעלו באופן מתוכנן ונחוש". כתבי אישום נגד בני 14 -15 בפרשת רצח נתנאל אהרון ז"ל

ירה בו ארבעה כדורים: גיסו של ניסים אסייג ז"ל מואשם ברציחתו

על פי המידע שהתקבל היורים פרצו לדירה בה שהה הקורבן וירו בו למוות. אדם נוסף שהיה בדירה לא נפגע. השוטרים פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה, כשהרקע ככל הנראה פלילי .

 

ממד"א נמסר: בשעה 04:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על צעיר שנפצע באירוע אלימות, ברחוב חנקין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 22 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פאראמדיקית מד"א, יעל אנקונינה, סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר