ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com
ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com

רצח בחולון: גבר נורה בראשו ברחוב נעמי שמר בעיר

מותו נקבע במקום על ידי אנשי מד"א. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, הרקע פלילי. חובש מד"א סיפר: "הוא שכב על המדרכה ללא נשימה וללא דופק, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

פורסם בתאריך: 27.4.23 09:11

רצח בחולון: גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות הלילה (בין רביעי לחמישי) ברחוב נעמי שמר בחולון. הוא נפגע מהירי בראשו, מותו נקבע במקום על ידי אנשי מד"א. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, החשד הוא ששני גברים על אופנוע ירו בו ונמלטו מהמקום.

ממד"א נמסר: בשעה 00:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפגע באירוע אלימות, ברחוב נעמי שמר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 40. פאראמדיק מד"א, יוסי רוזנטל, סיפר: "ראינו על המדרכה גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

הלל חמואי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על הרצפה עם פציעות ירי. למרבה הצער מותו של הגבר נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר הלילה: במשטרת ישראל התקבל דיווח על ירי לעבר אדם ברחוב נעמי שמר בחולון. במקום אותר גבר פצוע עם פגיעה בראש, מותו נקבע על ידי גורמי הרפואה, הרקע פלילי ונפתחה חקירה של נסיבות האירוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר