אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

יחידת רחפנים ויחידת אופנוענים חמושים: שי קינן מציג תכנית להגברת הביטחון האישי בחולון

"בשיחות עם בכירי משטרה אנחנו מבינים שחולון הפכה למוקד לעבריינות ואת זה אני מתחייב לשנות", אמר קינן שמבקר את התנהלות ראש העירייה בנושא

פורסם בתאריך: 1.5.23 10:29

המועמד לראשות העיר שי קינן הציג בסוף השבוע האחרון את תכניתו להגברת הביטחון האישי של תושבי חולון, על רקע גל הפשיעה שהרים ראש באחרונה ברחבי העיר. קינן אמר כי הוא מתחייב ליישם מדיניות ביטחון חדשה אם ייבחר לראשות העיר, שתכלול יחידת רחפנים ויחידת רוכבי אופנועים חמושה בכל שכונה, מוקד מצלמות מבצעי שיפעל באופן אקטיבי למיגור הפשיעה וסנכרון בין גורמי הביטחון העירוניים ומשטרת ישראל. "חולון הפכה למוקד של עבריינות – אני מתחייב לשנות זאת", אמר קינן.

שי קינן צילום: אור אלקלעי

שי קינן צילום: אור אלקלעי

קינן פרסם בסוף השבוע סרטון בו הציג את תכנית העבודה שבכוונתו להוביל בנושא הביטחון העירוני ואמר: "ביחד עם גורמי ביטחון מומחים בישראל גיבשנו תכנית שתחזיר את חולון להיות מקום בטוח".

כחלק מהתוכנית סקר קינן את השינויים שהוא צפוי להוביל אם ייבחר לראשות העיר. "הדבר הראשון שאעשה זה להקים חברה לביטחון, כל כוחות הביטחון יהיו תחת אותה קורת גג מה שיאפשר גמישות ויעילות בהפעלת הכוח", אמר. "נרשת את העיר במצלמות שיהיו מחוברות למוקד מבצעי ונהפוך את המוקד למה שנקרא בשפה המקצועית "מוקד צייד", שהגורמים שיאיישו אותו יפעלו באופן תמידי לאיתור פשיעה ויפעלו להזניק את כוחות הביטחון למניעת אלימות".

קינן מציע להקים כחלק מהשינויים יחידת רחפנים ויחידת רוכבים חמושה, "בכל שכונה", כדבריו. "בשיחות עם בכירי משטרה אנחנו נוכחים להבין שחולון הפכה למוקד לעבריינות ואת זה אני מתחייב לשנות", אמר.

קינן מתח בדבריו ביקורת על הנהגת העיר הנוכחית בראשות ראש העירייה מוטי ששון, שלטענתו "לא נוקטת ביוזמה נחושה אל מול גל האלימות והפשע ברחובות העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר