סמ"ר מילנה מיטושינה (במרכז), מצטיינת אוגדת עזה מחולון, צילום: דובר צה״ל
סמ"ר מילנה מיטושינה (במרכז), מצטיינת אוגדת עזה מחולון, צילום: דובר צה״ל

קבלו אותה: סמ"ר מילנה מיטושינה מחולון נבחרה השבוע למצטיינת אוגדת עזה

מילנה מתגוררת עם חברות בחולון, הוריה עדיין מתגוררים במוסקבה. "לא ציפיתי לקבל הצטיינות וזה כמובן החמיא לי מאוד וגורם לי לרצות להמשיך בדרכי בצה"ל ולתת הרבה מעצמי", היא אומרת 

פורסם בתאריך: 2.5.23 11:12

השבוע התקיים טקס מצטייני אוגדת עזה בראשות מפקד אוגדת עזה תת אלוף אבי בלוט. בין המצטיינים נבחרה  סמ"ר מילנה מיטושינה, תושבת חולון.

מילנה במקור מרוסיה וכיום מתגוררת עם חברות בחולון בעוד הוריה עדיין גרים במוסקבה. בתפקידה מילנה היא נגדת של חוליית טכנאי איסוף באוגדת עזה. התפקיד שלה ושל חבריה לחוליה הוא לדאוג שחמ"ל התצפיות יוכל לעשות את עבודתו 24/7, בכל תנאי מזג אוויר ובכל מצב ביטחוני, כולל כמובן מצבי חרום. מילנה רואה את התפקיד הצבאי שלה כדבר הכי משמעותי שעשתה עד כה בחייה.

בחלק גדול משירותה הסדיר הייתה תצפיתנית ומפקדת של חמ"ל תצפיות. על המעבר לצד הטכני היא מספרת: "לא היה לי שום רקע טכני, חוויתי עולם מבצעי נטו אבל תמיד הערכתי את עבודת הטכנאי לכן רציתי להתנסות בתחום הזה בתור נגדת. אני מרגישה שהצלחתי, עבדתי קשה וחתרתי לידע וזו גם הסיבה לקבלת ההצטיינות"

עוד אמרה על קבלת ההצטיינות: "מאוד שמחתי והתרגשתי לקבל אותה. לא ציפיתי לקבל הצטיינות וזה כמובן החמיא לי מאוד וגורם לי לרצות להמשיך בדרכי בצה"ל ולתת הרבה מעצמי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר